Woilef Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Lurte litt på hvordan det var med reklamasjon evt garanti på skjermkort. Har et kort kjøpt hos komplett for litt over et år siden som har noen feilsymptomer, for det første står det at det ikke får strøm gjennom den ekstra pluggen (har seff sjekket ut dette) når jeg starter opp, og i tillegg faller jeg ofte ut av spill osv og da står det at "the clockspeed has lowered itself to a operational speed"... Har gjort alt fra og formatere sjekke om viften går byttet drivere osv... gidder ikke mer, hva skjer hvis jeg sender kortet til komplett... Er btw et Terratec FX5800 Kortet ble kjøpt for 1200 da disse var veldig billige en periode, jeg bare lurte på, hivs jeg skulle få et nytt kort, vil jeg da få et 1. Til samme pris? 2. Som er likt i ytelse 3. Som tilsvarer kortet i Nvidias nye serie Noen som har noen synspunkter her, gjerne folk som jobber i en webshop e.l Endret 11. januar 2005 av Woilef Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Komplett vil ta i mot kortet, sjekke at det du sier stemmer. (Det må altså være en feil som lar seg sjekke uten å vente i dagesvis) * Hvis de ikke finner noen feil så får du kortet i retur og regning på kontrollen. * Hvis de finner feil så sjekker de om garantien er gyldig. Hvis den er det sender de kortet videre til produsenten for å få en erstatningsvare som de kan sende til deg. * Hvis de finner feil men ikke finner noen gyldig garanti så får du det på reklamasjon. (Komplett dekker tapet og gir deg et nytt tilsvarende eller bedre kort tilbake) NB. Pass opp for sleipe folk som bare avfeier deg med "garantien er gått ut" uten å opplyse om at reklamasjonen fortsatt er fullt gyldig. Endret 11. januar 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Ja ok, problemet er bare et dette ikke er et vedvarende problem, det kommer og går, av og til funker det helt greit og av og til ikke hvis du skjønner... derfor kjip og sende det inn hvis de ikke ifnner noe.... hvor mye kommer i så fall denne regningen på? Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Noen fler som har noen synspunkter her? Merker dette også ved redusert ytelse, f.eks NFSU2 kan jeg ikke kjøre i mer enn 640x480 og dette er vel strengt talt et spill jeg burde kunne kjøre på stort sett fullt? Lenke til kommentar
salif Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Komplett tar nok i mot kortet men jeg tror du må å reklamere det i og med at det er over ett år gammelt? Som Simen1 sier ovenfor bør du passe deg for folk som bare sier at "garatien din er gått ut" Så send en e-post til komplett og spør. Lykke til! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg måtte sende inn mitt MSI Geforce 4 Ti4200. Det kostet meg 150 kr å sende inn, men hvis det faktisk var en "godkjent" feil så skulle jeg få dekket den utgiften. I tillegg måtte jeg legge ved en forklaring. (Jeg la også med alt jeg fikk med kortet av CD-er og kabler) Komplett fant ut at jeg hadde rett på nytt kort og de sendte meg et Gainward Geforce 4 Ti4200 Ultra 650. Endret 18. januar 2005 av Zythius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå