hvadseth79 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har satt opp DNS Server i Active Directory. Den fungerer en liten stund så plutselig fungerer den ikke lenger. Gå på monitor og tester den...og får FAIL på begge punkta. Men visst jeg restarter serveren er den fin en liten stund igjen.. Hva er det som skjer egentlig???? Lenke til kommentar
hvadseth79 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Har satt opp DNS Server i Active Directory. Den fungerer en liten stund så plutselig fungerer den ikke lenger. Gå på monitor og tester den...og får FAIL på begge punkta. Men visst jeg restarter serveren er den fin en liten stund igjen.. Hva er det som skjer egentlig???? Ingen som vet noe??? Jeg har i følge en bok jeg har satt den opp rett. Den fungerer helt fint når clientmaskinene står på. Det er nok at en av dem står på og den fungerer fint. Men når jeg skrur av begge maskinene en stund, da reagerer den ikke lenger. Det er ikke nok at jeg skrur de av i 5 min, men hjrne noen timer. Dette skjer som regel når jeg skal bruke de dagen etter. Da fungerer ikke DNSServeren lenger. jeg går inn på den Monitor tab'en på DNS serveren og trykker den test knappen. og får da FAIL. Men visst jeg bare restarter hele DNS'en da fungerer den igjen. Men det skal vel ikke være slik?? Hva er problemet..??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå