Gregers Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp. Seagal og Arnold kan ikke sammenlignes engang. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Synes Arnold er god i mange filmer jeg. Gamle som nye. Predatorfilmene var han jo god i, Eraser var han god i. Blir nesten vanskelig å plukke ut kun noen av dem. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 T2 er helt klart min favoritt. Total Recall synes jeg også er kul. Noe av det jeg liker mest med feks TR, er hvordan effektene er laget. Ikke noe computer tjafs på hver minste lille ting. Samme med T2 og T3(som jeg har skjønt det). I mange av Arnold sine filmer så synes jeg de har fått til en helt genial blanding av data effekter og god gammeldags effekter. De lager feks roboter hvor det trengtes, ikke bare en geek på en data som har snekret noe sammen. Filmen hvor han føder er helt soleklart en møkkafilm spør dere meg. Helt klart gærn film for Arnold! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Junior? Den var ikke så god, nei.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 "Milk are for babies, when you get older you drink beer" - Pumping Iron - Terminator - Predator Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Arnold er grei han, men synes, som andre her, at Steven Seagal er mye bedre... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Terminator 1-2 er så digge. Kvalitetstiden med meg og min far er å se på enten Clintern, Arnold eller Sylvester. Helter. Har også sansen for Predator. Likeri kke det nyeste, men T3 er et unntak, men ikke så konge som T1-2. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 T2,ingen over, ingen ved siden av. Makan til film! Predator er jo også en klassiker... Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg synes ikke han har spilt i noen spesielt bra filmer, men det er bare min lille mening Den beste må være T2? Av de jeg har sett i hvert fall.. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Conan the barbarian! Han kunne nesten ikkje engelsk då, så han hadde sånn rundt 10 replikker! :!: Lenke til kommentar
R-Win Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Terminator 2 er helt klart den beste.T3 skuffa stort,blei for mye komedie for min del. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Liker de fleste filmene med han men skal eg velge så blir det: PREDATOR Terminator 2 Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Liker de fleste filmene med han men skal eg velge så blir det: PREDATOR Terminator 2 Er med på den ja men liktet2 best av de. Endret 17. januar 2005 av peet-79 Lenke til kommentar
sazi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 The Running Man, sett bort i fra terminator trilogien selvsagt! True Lies er også bra! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 True Lies! Synes det var en konge-film!! Jeg likte også veldig godt Twins med Danny DeVito! Så får jeg også si End of Days, siden Guns N' Roses har en sang i den filmen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå