Xtra Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei! Lurer på hvilket headset jeg skal satse på (maks pris ca. 800+-100kr) : Vet noen om dette er noe :Icemat Siberia eller dette : Sennheiser PC 150 eller : Plantronics Audio 90 eller : Beyer DT 234 Så hvilke av disse bør jeg velge? Vet at DT 234 er lukket... men er de andre lukket? fordi på LAN er det ofte stygg hip-hop musikk i bakgrunnen, og det vil jeg ikke høre når jeg spiller cs, wc3 osv Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Har gått 4 timer og fremdeles ikke no svar... så jeg tillater meg en bump Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har gått 4 timer og fremdeles ikke no svar... så jeg tillater meg en bump Her er det vel ingen tvil : Beyerdynamic 234 ! Lettdreven og solid lyd, få headset som kan matche den før man begynner å snakke om skikkelig profosjonelle saker.. Lenke til kommentar
jøran Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Icemat Siberia skal visst være bedre enn Sennheiser pc150, til lavere pris, i følge denn testen: http://played.dk/4130 Ellers har jeg jo hørt at Plantronics audio90 er bra. Sennheiser PC150 er et råbra headset, beste jeg har prøvd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå