Gå til innhold

Hvem har ferie-tråden?

Anbefalte innlegg

Med mindre moderatorene protesterer på en slik tråd, så kan vi her holde oversikt over hvem av de som pleier å holdet til på 'Krig og fred og politikk og religion og sånt'-forumet, og som har fått seg noen dagers ferie.

Heh?

Hvem er på ferie nå?

Edit:

Grunnen til å ha en slik tråd, er at da slipper man å gå off topic i andre diskusjoner for å få greie på dette.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt masse ferie gjennom tidene jeg, en uke første gang, en måned derefter, så var det vel i ganske så mange måneder etter å ha fått ti advarseler (100 %). Hadde en uke ferie nå i høst da jeg ble tilsnakket på et fremmedsprog jeg ikke forstod, men moderatorene legger opp til at jeg bude ha forstått..

Lenke til kommentar
Med mindre moderatorene protesterer på en slik tråd, så kan vi her holde oversikt over hvem av de som pleier å holdet til på 'Krig og fred og politikk og religion og sånt'-forumet, og som har fått seg noen dagers ferie.

Heh?

Hvem er på ferie nå?

Edit:

Grunnen til å ha en slik tråd, er at da slipper man å gå off topic i andre diskusjoner for å få greie på dette.

Hva skal til for å ende på ferie da?

Lenke til kommentar

Heh?

Hvem er på ferie nå?

Edit:

Hva skal til for å ende på ferie da?

Å fortsette diskusjonen ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Det kan være fristende av og til ja. Men jeg prøver å nøye meg med en :roll: og en 'skjerpings!' nå og da. Men det holder hardt til tider.

Apropos, hvor er forresten Frekkas? Har han ferie?

Nei... Frekkas ville aldri vaert... FREKK... ikke sant?

Me thinks the thread had one single point... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...