cwerner Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei! Jeg har en venn som skal bestille en fuzz pedal, men han har aldri prøvd den... denne: DigiTech Death Metal Distortion noen som vet om den er bra eller dårlig? Hvis du finner noen andre fuzz pedaler på musiciansfriend Så hadde det vært bra det også Ps: trenger svar ganske fort Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 DigiTech pleier å være bra det. I tillegg kan han kanskje ta ein titt på Boss sine, f.eks DS-1. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tror den er kjempe bra Hørt mye bra om den.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Trur neppe han blir skuffa, nei. Ihvertfall ikkje til den prisen! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Her er en demo av pedalen. virkelig kul lyd syns nå jeg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sikkert finfin, men ville kanskje ha kjøpt en pedal med litt mer moderat vreng, gain i taket (og lite mulighet til å justere den) er ikke alltid like kult. Hva med en DS-2? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Om det ikkje er kun dømetall det skal gå i, så hadde eg sjekka ut Boss sine og, ja. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 DigiTech Death Metal Distortion Her kan du høre hvordan den høres ut. Likte den godt jeg. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg tror ikke den er rå, jeg vet! Har boss metal zone selv og den virker fint til heavy metal ol. Men digitech sin er lagd for necro lyd å skikkelig døds riff... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Wow nice price, har en DigiTech Metal Master pedal selv, betalte 1300kr i norge, veldig fornøyd.. men nå spiller jeg bass, og de funker ikke så bra da Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Heisann! Det var jeg som skulle bestille den! har hørt på lydene den lager og jeg har bestemt meg for å kjøpe den. Og har dere sett den prisen eller? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 mest mulig disortion er ikke alltid det som teller mest når man skal ha fin vreng. romklang ol. er minst like viktig, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Heisann! Det var jeg som skulle bestille den! har hørt på lydene den lager og jeg har bestemt meg for å kjøpe den. Og har dere sett den prisen eller? Det holdt ikke med èn tråd, nei. Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det holdt ikke med èn tråd, nei. Hva mente du med det? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Jeg har prøvd DM pedalen jeg likte den godt. Selv har jeg Digitech Metal Master og den digger jeg. Endret 16. januar 2005 av toSlaDos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå