svamp Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Grandiosa Pepperoni Originale er god også. Mild taco er OK. Kjøttdeig og løk er et elendig forsøk på å etterligne en hjemmelaget pizza. Men et spiselig elendig forsøk. Men uansett, det er ikke sunt, akkurat.. Ironisk at sannsynligvis mange av landets ungdommer som nyttårsforsett har bestemt seg for å trappe ned grandiosa-spisingen da, akkurat i jubileumsåret Tviler på at de verste LAN-boerne klarer å holde seg da men: 8 timer siden forrige matbit (unntatt chips og cola) Mørkt Da du sitter krumbøyd over Windows Utforsker og HD-innholdet til en annen nerd, kjennes plutselig en eim av grandiosa komme flytende forbi din avmålte plass på rekka. Nyttårsforsett? Nah, det er jo flere dager siden. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Mild Taco var den beste før Peperoni kom på markedet (), og før de bestemte seg for å voldta smaken på Mild Taco med ekkelt tacokjøtt. Endret 12. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Kjøttdeig og løk. 256 millioner eksemplarer? Faen... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Weeee. Grunnen til manges ølvom, grattis Titte ned på magen sin *stolt* er ikke bare grandiosa som er lagret der nei cola, øl, pizza, taco osv osv Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Selges ikke mild taco lengre? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hjemmelagd pizza for teh win Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvorfor foretrekker jeg hjemmelagd pizza framfor Grandiosa? Er egentlig lei Grandiosa. Den er ikke noe spennende. Bare kjedelig ost og paprika... Spiser jeg ferdigpizza så blir det som oftest enn annen enn grandiosa. Men for all del, gratulerer grandis. 256 millioner eksemplarer er en prestasjon i seg selv. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Syntes ikke frossenpizza er noe godt, og derfor har jeg ikke spist det på mange måneder. I motsetning for 1/2 år siden hvor jeg spiste det nesten hver dag. Blitt totalt lei av det. Spiser heller sunne ting nå Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Grandis er greit det, men tar mye heller en big one pepperoni eller original ! Men skal jeg først ha grandis velger jeg kjøttdeig og løk eller pepperoni. Mild taco var bare kvalm. Endret 12. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Må nesten mekke en kjapp hyllest til Grandissen: Grandiosa er bra. Grandiosa er toppen. Grandiosa får deg til å vokse i kroppen. kan noen overta? Må inn og sette på stek-ovnen. Jeg ble sulten... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hjemmelagd pizza for teh win Enig ! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Æsj.. Nå fikk jeg skikkelig lyst på Grandiosa, men har både spist masse tomat-suppe og kebab i dag... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hjemmelagd pizza for teh win Enig ! Helt enig i den. Og synes i likhet med T.F.T at Big one pepperoni er mye bedre. Men hjemmelagd er jo uansett best Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Selges ikke mild taco lengre? Vil fortsatt gjerne ha et endelig svar på dette... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Selges ikke mild taco lengre? Vil fortsatt gjerne ha et endelig svar på dette... Ikke vet jeg, men jeg så de hadde den i den lokale remasjappa sist fredag Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Mener jeg har sett den jeg også... Btw: spiser Grandiosa Kjøttdeig og løk nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Selges ikke mild taco lengre? Vil fortsatt gjerne ha et endelig svar på dette... Ikke vet jeg, men jeg så de hadde den i den lokale remasjappa sist fredag kjøpte mild taco på rema i rett før helga jeg og... Endret 12. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Skal sjekke på den lokale sjappa i morgen Lenke til kommentar
mark Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 taco er nå avbildet på grandiosa.com så det er sikkert bare enkelte... eller flerne butikker som ikke lenger tar inn taco Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg ville bare si at jeg er fra s mme plass som grandisen Kjempsetolt! Men jeg må innrømme at jeg er DRITTLEI hele grandisen, som tidligere sagt, papp med papirstrimler. Det hjelper jo litt på at jeg betaler ca. 1/6 av det dere betaler for en da. (jeg måtte bare si det). Viss dere tilfeldigvis lurte, blir den laga "framme i sve-mørkja"på Sve i Strandadalen. Der er en schvær fabrikk som kun lager en ting, og det er seff. grandis. Grattis Grandis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå