kizzykazz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) hei. hvordan kommer eg meg inn på 3com sine sinder der man setter opp innstilinger osv?? når eg går inn på loggen kan eg finner den ikkje sidene eg trykker på! Mvh kizz EDIT: Ska inn på sidene for å lage til kryptering. Måtte restarte router før eg kunne gjere noe meir, så kom eg ikkje inn på siden igjen... Endret 12. januar 2005 av kazzkizz Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Les i manualen som fulgte med routeren! Eller sjekk ut 3com.com Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Høres ut som at enten har browseren din hengt seg opp, eller at innstillingene på routeren har blitt ødelagt. Hvis det er det første, prøv å slett midlertidige Internet-filer. For instillinger i router, reset til fabrikkinstillinger. Det står i manualen hvordan. Hvis du ikke har siste firmware, installer denne etter at du har reset til fabrikkinstillinger. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) hvordan resetter eg routeren?finner ikkje ut i manualen korleis eg resetter. kan eg resette uten passord? administrator passordet eg skreiv inn er tydeligvis feil (!!) og har prøvd alle mulige kombinasjoner uten å greie å komme inn på.. Det er da eg starter opp med følgende cd, for å lage innstilinger på nytt. Routeren fungerer flott, men uten sikring, og uten mulighet for å kunne endre noen innstillinger. Kommer ikkje innpå sidene på nettet eller på cd. HJELP!! mvh kizz Endret 12. januar 2005 av kazzkizz Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 På min gjøres det slik: 1 Remove power from the Gateway. 2 Disconnect all your computers and the cable/DSL modem from the Gateway. 3 Using a straight through Ethernet cable, connect the Ethernet Cable/DSL port on the rear of the Gateway to any one of the LAN ports. 4 Re-apply power to the Gateway. The Alert LED will flash as the Gateway starts up, and after approximately 30 seconds will start to flash more slowly (typically 2 seconds on, 2 seconds off). Once the Alert LED has started to flash slowly, remove power from the Gateway. 5 Remove the cable connecting the Cable/DSL port to the LAN port, and reconnect one of your computers to one of the Gateway LAN ports. 6 Re-apply power to the Gateway, and when the start-up sequence has completed, browse to: http://192.168.1.1 and run the configuration wizard. You may need to restart your computer before you attempt this. 7 When the configuration wizard has completed, you may reconnect your network as it was before. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå