AssMan2003 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sitter med en 7610 som vi tenke å koble til PCen.. Har innstallert Nokia PC suite og alt det som følger med på cd'en til telefonen.. Telefonen er koblet til via USB.. Tingen er den at maskinen eller pc suite ikke finner telefonen.. Noen som vet hva som må gjøres, evt noen løsninger som gjør at vi enkelt kan overføre media fra tlf til pc og omvendt??? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg kjøpte et bluetooth adapter (usb) til pcen (trådløs overføring) kosta meg rundt 350 kr på qxl, og det funker så det durer...... slår iallefall ledning synest nå jeg da Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Tingen er den at maskinen eller pc suite ikke finner telefonen.. Noen som vet hva som må gjøres Noe er tydlighvis feil på oppsettet, eller på innstillingene på pcn, følg manualen til punkt å prikke og prøv igjen :-/ (dessverre synes jeg at Nokia PC Suite er vanskelig uansett) - Annet alternativ: Minnekortleser, fordel til større filer, relativt billig og bra. (Men du må ta ut minnekortet og sette det inn igjen for hver gang...) Endret 11. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Sitter med en 7610 som vi tenke å koble til PCen.. Har innstallert Nokia PC suite og alt det som følger med på cd'en til telefonen.. Telefonen er koblet til via USB.. Tingen er den at maskinen eller pc suite ikke finner telefonen.. Noen som vet hva som må gjøres, evt noen løsninger som gjør at vi enkelt kan overføre media fra tlf til pc og omvendt??? På forhånd takk for alle svar Hei Prøv å laste ned den versjonen som ligger på nokia.no,den er mer stabil enn den som fulgte med telefonen,synes jeg.Min fungerer 100% og den ble bedre etter at jeg instalerte SP2.Har D-link 120 blåtann adapter her er linken Endret 11. januar 2005 av smoker2 Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 takker for alle svar Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvis du laster ned en ny versjon fra Nokia.no så gå til siden med engelsk språk først. Der ligger det ett "regcleaner" program som, sist jeg sjekket i hverfall, ikke ligger på den "norske" siden. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 takker for alle svar Hei Har du sørget for at telefonen din er "synlig" for maskinen.Har du gjort sånn at blåtann ikonet ligger på verktøylinjen?Du finner blåtannsymbolet på kontrollpanel og der kan du gjøre innstillinger for blåtannen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå