Gå til innhold

7610 koblet til PC

Anbefalte innlegg

Sitter med en 7610 som vi tenke å koble til PCen.. Har innstallert Nokia PC suite og alt det som følger med på cd'en til telefonen.. Telefonen er koblet til via USB.. Tingen er den at maskinen eller pc suite ikke finner telefonen..

Noen som vet hva som må gjøres, evt noen løsninger som gjør at vi enkelt kan overføre media fra tlf til pc og omvendt???

På forhånd takk for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tingen er den at maskinen eller pc suite ikke finner telefonen..

Noen som vet hva som må gjøres

Noe er tydlighvis feil på oppsettet, eller på innstillingene på pcn, følg manualen til punkt å prikke og prøv igjen :-/ (dessverre synes jeg at Nokia PC Suite er vanskelig uansett)

-

Annet alternativ: Minnekortleser, fordel til større filer, relativt billig og bra. (Men du må ta ut minnekortet og sette det inn igjen for hver gang...)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Sitter med en 7610 som vi tenke å koble til PCen.. Har innstallert Nokia PC suite og alt det som følger med på cd'en til telefonen.. Telefonen er koblet til via USB.. Tingen er den at maskinen eller pc suite ikke finner telefonen..

Noen som vet hva som må gjøres, evt noen løsninger som gjør at vi enkelt kan overføre media fra tlf til pc og omvendt???

På forhånd takk for alle svar  :thumbup:

Hei

Prøv å laste ned den versjonen som ligger på nokia.no,den er mer stabil enn den som fulgte med telefonen,synes jeg.Min fungerer 100% og den ble bedre etter at jeg instalerte SP2.Har D-link 120 blåtann adapter her er linken

Endret av smoker2
Lenke til kommentar
takker for alle svar

Hei

Har du sørget for at telefonen din er "synlig" for maskinen.Har du gjort sånn at blåtann ikonet ligger på verktøylinjen?Du finner blåtannsymbolet på kontrollpanel og der kan du gjøre innstillinger for blåtannen din

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...