FantomeT- Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har jobbet med en fantometside en stund nå. http://www.fantomet.org/index.php Lurer spesielt på om den stripen nederst på førstesiden er for voldsom. .takk Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Den var ganske grei, litt kjedelig. mer kontraster hadde gjort susen.. Alt i alt en fin side Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Tommen! Vi har hatt nok av slike kommentarer i det siste. Det er mange relativt nye som skriver Denne likte jeg! Og det er alt. Spar oss for disse. Vi skal hjelpe trådstarter. Fortell det du likte og det du ikke likte. ONTOPIC Likte denne siden og hvordan du har satt den opp selv om du kunne hatt litt mer padding her og der på teksten. Siden er jo veldig ensfarget grått/hvitt og det kunne du og har endret litt på. Den er litt kjedelig å se på, og har som sagt få kontraster. Prøv med flere farger. Da burde du velge en litt sterk farge. Ikke en kald en hvis du skjønner. Og da mener jeg f.eks på et litt større felt en linkene så man kan se fargen godt. Synest også at overskriftene blir litt for store for min smak. Prøv å gå ned litt i størrelse der. Det gjelder kanskje også på teksten, prøv der og du. Foresten så bøgger siden, ihverfall i FF. Men uansett med noen endringer her og der kan siden bli veldig fin. Endret 11. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
joffar Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 @skomaker Ser ikke den bugen her med FF1 HAr allerede kommentert siden i ennet forum. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Siden bugger ekstremt i Opera 7.23. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Flere farger og en footer hadde gjort sg! ellers stilrent og flott! Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Flere farger og en footer hadde gjort sg! ellers stilrent og flott! Det er jo en footer der, men den vises ikke så voldsomt godt. Kanskje sette på en border eller noe? Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Flere farger og en footer hadde gjort sg! ellers stilrent og flott! Det er jo en footer der, men den vises ikke så voldsomt godt. Kanskje sette på en border eller noe? Jeg ser ingen footer, bare noe tekst på bunden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå