Ostepølsa Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har en tendens til å "sluke ordene" jeg og. :/ Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Men prøv å konsentrere deg for hver setning. Prøv å finn et behagelig tempo og øv på det tempoet Lenke til kommentar
Logopeden Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hei Kom tilfeldigvis over ditt spørsmål som fortjener et oppriktig svar. Jeg er logoped og jobber daglig med å hjelpe med bl.a uttale, tydelig artikulasjon og DIB problemer med kommunikasjon. Send meg gjerne en Mail på [email protected] Det koster ingenting. Vil gjerne peke deg i riktig retning. Logopeden Hei, jeg har et lite problem Når jeg er ute blant folk og driver å snakker med folk i alle slags omgivelser har jeg alltid hatt litt problemer med å snakke tydelig nok. Det er liksom litt kjipt å måtte si alt opp igjen 3-4 ganger før folk forstår hva jeg sier. Jeg har alltid snakket litt utydelig, og det er veldig irriterende; er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å snakke bedre? Hvis det er noen som kan hjelpe eller komme med noen tips til meg så hadde det vært kjempesnillt. btw: er 16år - Dasset Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hei Kom tilfeldigvis over ditt spørsmål som fortjener et oppriktig svar. Jeg er logoped og jobber daglig med å hjelpe med bl.a uttale, tydelig artikulasjon og DIB problemer med kommunikasjon. Send meg gjerne en Mail på [email protected] Det koster ingenting. Vil gjerne peke deg i riktig retning. Logopeden Har du sett på når tråden ble startet? Trådstarter er nok 27-28 år nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå