Fredrik Larsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er det noen som har kjøpt Vega 259+ fra itbutikken? Har sendt de en del mailer ang. operativsystem, tastatur, bluetooth og tv-tuner men det virker som de kun klarer å svare på et spørsmål igangen... Jeg lurer altså på om det itbutikkens pris inkluderer bluetooth og tv-tuner. noen som har svar? ser også at de har en "mybook" variant av samme maskina som leveres uten os men kun 100kr billigere. Dansk tastatur er ikke noe problem. Eneste forskjellen er at "Æ" og "Ø" har byttet plass. Lenke til kommentar
Sky Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Så det vil si at Uniwill, Whitebox CL25 og Vega+ 259 er en samma laptop.Kan jeg bestille ekstra utstyr hos Withebox og setter hos min Vega+ 259? Eller hvor vil dere anbefaler jeg skal kjøpe ekstra utstyr til min Vega+ 259? Kjøpt laptop i Itbutikken. d stemmer nokk d, men jeg vet ikke hvor smart det er å kjøpe ifra whitebox, hvis det ikke haster kan du sikkert kjøpe fra netshop når de forhåpentligvis får det inn. hva er det du skal ha tak i? Hva er dine erfaringer med maskinen?? Jeg er ikke så flink med data. Så det fins utstyr til Vega +259 i netshop? Skulle ha internal Bluetooth og internal TV tuner. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Skulle ha internal Bluetooth På denne modellen er dette en hvilken som helst blutetoothdongle som er liten nok til å få plass i rommet med den 'interne' USB-porten på undersiden av maskinen. Edit: La til bilde. Endret 27. januar 2005 av qwert Lenke til kommentar
rhettmckay Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er misfornøyd med it butikken !!jeg sendte inn en bestilling på vega 259 m5 med norsk tastatur, innebygd bluetooth,tv tuner,og uten operativsystem. Men det ser ikke ut som om de kan sende prisen på denne varen? er 8 dager siden nå... plutselig har de forandret mening om de kan selge den uten operativsystem, og software også! først kunne de selge den uten, men nå kan de ikke lengre?? hva er dette for tull da? Skjærpings kreves Lenke til kommentar
jtillnes Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hmm.. hvordan fikk du bestilt uten OS først rhettmckay? Sa de til deg at det var mulig? Jeg skrev en mail til dem å spurt om det gikk an, så fikk jeg dette til svar: "Hej, du kan godt få den leveret uden Windows ja, så skal du bare vælge vores Mybook modeller. Det er nøjagtig de samme modeller som Vega, bare uden styresystem...derfor den lavere pris." Så sjekket jeg Mybook modellene, men de hadde max 512MB minne og dårligere skjerm.... Samme maskin du liksom... så jeg skrev en ny mail og spurte dem om jeg kunne få med 1 GIG ram og samme skjerm... men uten OS.. og så fikk jeg dette svaret: "VI har ikke mulighed for at ændre i de modeller vi har på vores hjemmeside." Skuffet nå... men 14500 er likevel knallbra pris for den maskina... men hadde gjort seg med 13500 uten OS JT Endret 8. februar 2005 av jtillnes Lenke til kommentar
texaz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det ser ut som de har begynt og selge denne maskinen på netshop nå under navnet uniwil 2591a3 pris begynner rett over 6000 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Positivt at netshop har begynt å selge denne. Vurderer på å kjøpe en. Noen som vet om det er denne modellen som har multibay slik at man kan ha ekstra batteri eller ekstra hd? Lenke til kommentar
jtillnes Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ah! Strålende nyhet! Liker Netshop . Var på Netshop-sidene nå nettopp og finner ikke denne modellen? Kan jeg få en url? JT Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmm... Det var rart. Den var der imorges, men nå er den borte. Lenke til kommentar
jtillnes Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har skrevet en mail til dem og spurt. JT Lenke til kommentar
texaz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Den vil komme tilbake om en uke eller 2 i følge salgssjef hos netshop levering blir fra 7/3. fikk ca pris på 1.7ghz 1048ram 60ghd og tv kort på ca 12200nkr. bare og glede seg Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg håper Netshop vil ta inn Uniwill 223 serien. Det hadde vært noe. Da har man et ekstra alternativ til å bygge ultraportabel pc. Lenke til kommentar
texaz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5739 Lenke til kommentar
jtillnes Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ooohhh..... For en maskin..... svinebillig også! Nesten så jeg må begynne bestille alt nå.. regner med at de blir revet vekk når de kommer Tusen takk for link! JT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå