Gå til innhold

Whitebox CL25, Erfaringer?

:.ELD.:

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kjøpt Vega 259+ fra itbutikken? Har sendt de en del mailer ang. operativsystem, tastatur, bluetooth og tv-tuner men det virker som de kun klarer å svare på et spørsmål igangen...

Jeg lurer altså på om det itbutikkens pris inkluderer bluetooth og tv-tuner. noen som har svar?

ser også at de har en "mybook" variant av samme maskina som leveres uten os men kun 100kr billigere.

Dansk tastatur er ikke noe problem. Eneste forskjellen er at "Æ" og "Ø" har byttet plass. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det vil si at Uniwill, Whitebox CL25 og Vega+ 259 er en samma laptop.

Kan jeg bestille ekstra utstyr hos Withebox og setter hos min Vega+ 259?

Eller hvor vil dere anbefaler jeg skal kjøpe ekstra utstyr til min Vega+ 259?

Kjøpt laptop i Itbutikken.

d stemmer nokk d, men jeg vet ikke hvor smart det er å kjøpe ifra whitebox, hvis det ikke haster kan du sikkert kjøpe fra netshop når de forhåpentligvis får det inn. hva er det du skal ha tak i?

Hva er dine erfaringer med maskinen??

Jeg er ikke så flink med data.

Så det fins utstyr til Vega +259 i netshop?

Skulle ha internal Bluetooth og internal TV tuner.

Lenke til kommentar
Skulle ha internal Bluetooth

På denne modellen er dette en hvilken som helst blutetoothdongle som er liten nok til å få plass i rommet med den 'interne' USB-porten på undersiden av maskinen.

Edit: La til bilde.

post-72-1106851280_thumb.jpg

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Er misfornøyd med it butikken !!jeg sendte inn en bestilling på vega 259 m5 med norsk tastatur, innebygd bluetooth,tv tuner,og uten operativsystem. Men det ser ikke ut som om de kan sende prisen på denne varen? er 8 dager siden nå...

plutselig har de forandret mening om de kan selge den uten operativsystem, og software også! først kunne de selge den uten, men nå kan de ikke lengre?? hva er dette for tull da? Skjærpings kreves

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm.. hvordan fikk du bestilt uten OS først rhettmckay? Sa de til deg at det var mulig? Jeg skrev en mail til dem å spurt om det gikk an, så fikk jeg dette til svar:

"Hej,

du kan godt få den leveret uden Windows ja, så skal du bare vælge vores

Mybook modeller. Det er nøjagtig de samme modeller som Vega, bare uden

styresystem...derfor den lavere pris."

Så sjekket jeg Mybook modellene, men de hadde max 512MB minne og dårligere skjerm.... Samme maskin du liksom... så jeg skrev en ny mail og spurte dem om jeg kunne få med 1 GIG ram og samme skjerm... men uten OS.. og så fikk jeg dette svaret:

"VI har ikke mulighed for at ændre i de modeller vi har på vores

hjemmeside."

Skuffet nå... men 14500 er likevel knallbra pris for den maskina... men hadde gjort seg med 13500 uten OS :)

JT

Endret av jtillnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...