noms88 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Msn vil ikke logge på etter at jeg re-innstalerte windows xp. Spill(counter-striker,unreal tournament 2003) klarer heller ikke å opprette "conection" med servere. Lurer på om det kan ha noe med service pakken å gjøre?? Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 En slags brannmur kanskje? Lenke til kommentar
noms88 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 eg har prøvd å ta av brannmuren men det hjelper ikke! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Et eller annet blokkerer nok internettrafikken din. SJekket om du har brannmur på en router? Og kan du gå på nett ellers med maskinen din? Lenke til kommentar
noms88 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 jeg kommer inn på vanlige internettsider som denne, men programmer kommer ikke inn på.msn, winMX, dc++, og spill kommer eg ikke innpå med! hvordan sjekker jeg om jeg har brannmur på en router Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Se på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå