MirusMentis Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 har denne koden som ikke blir validert som xhtml 1.1 <div class="leftBlock"> <h2>Lorem</h2> <p> Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Pellentesque eget ante viverra sem pellentesque imperdiet. Fusce iaculis nulla id erat. Fusce felis nibh, blandit eu, dapibus id, sagittis et, velit. </p> </div> Får denne meldingen... Line 39, column 7: document type does not allow element "h2" here; missing one of "button", "map", "object", "ins", "del", "noscript" start-tag <h2>Lorem</h2> The mentioned element is not allowed to appear in the context in which you've placed it; the other mentioned elements are the only ones that are both allowed there and can contain the element mentioned. This might mean that you need a containing element, or possibly that you've forgotten to close a previous element. One possible cause for this message is that you have attempted to put a block-level element (such as "<p>" or "<table>") inside an inline element (such as "<a>", "<span>", or "<font>"). Noen som veit hvorfor? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kunne du heller legge ut linken til siden, evt. direktelink til valideringsresultatene? Noe sier meg at feilen ikke ligger i denne delen av koden. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) http://www.volvo.er-mandig.com/test/ Men av en eller annen grunn så feilet den ikke på den nå lenger.. Men får en feil i css`n.. No error or warning found To work as intended, your CSS style sheet needs a correct document parse tree. This means you should use valid HTML Og det betyr? Jeg kan engelsk altså, men skjønner ikke helt hva dem mener med dette.. Endret 11. januar 2005 av rwd-drifter Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er mer et tips enn en feilmelding. Kommer vel alltid så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Ok! takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå