Bogan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Finnes det noen metode for å finne ut hvem som ringer deg med sjult nummer? De klarer jo ikke være helt anonyme rent teknisk da det settes opp en kobling må jo telefonene adresseres... Endret 11. januar 2005 av Bogan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det finnes jo for nødsentraler etc. Hvem som ringer med skjult nummer? Mange. Våre fasttelefoner er skjult for ISDN-visning, likeledes far og mors mobil. Dersom de ringer offentlige instanser/andre instanser i andres ærend (da de er jurister), foretrekker de å være anonyme. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 spørsmålet var ikke om hvem som brukte det, men hvordan en kan finne hvem som ringer deg med sjult nr.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Teleselskapene kan oppgi dette, men da mener jeg en politianmeldelse må foreligge. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 okey... Mistenker noen jenter i klassen til min 12 årige lillebrorå ringe på hjem hit, er utrolig irriterende Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Teleselskapene kan oppgi dette, men da mener jeg en politianmeldelse må foreligge. Riktig. Men nødsentralene vil automatisk få det opp, og sikkert noen andre slike krisegreier som er i avhengighet av å se hvem som ringer. Bogan, jeg tenkte meg det, men topicen din var litt dårlig formulert.. okey... Mistenker noen jenter i klassen til min 12 årige lillebrorå ringe på hjem hit, er utrolig irriterende Prøvd tilbakering? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 funker ikke med tilbakeringing med sjult id. Siden nødnummerene kan se dette, må det være mulig for en privat å fikse dette, er kanskje ikke lov men... Satse på at en tele student lager noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå