nilsh Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Har bytta til bærbar-pc for en stund siden. Nå prøver jeg å koble til et digitalt videokamera, men får ikke kontakt.. Kjøpte meg ny kabel også fordi det var en liten firewire istede for en stor på bærbar-pcn.. I pinnacle står det at kameraet ikke er koblet til..eller at det iallefall ikke finner noe kamera.. Noen som har tips? Endret 11. januar 2005 av nilsh Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kameraet må være på og i play/edit mode når det koples på, hvis ikke detecter ikke Win XP det alltid. Hvis du har noe eldre enn Win XP eller det ikke er Sony, må du installere egne drivere for kameraet antageligvis. Karmacom Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Har kameraet på "play" og kameraet er av merke JVC. Xp'en er vel også ganske ny.. Pc'n reagerer ikke i det heletatt når jeg setter i kabelen..elller slår på kameraet.. Som om kabelen ikke virket..men det gjør den sikkert, da den er helt ny.. Endret 11. januar 2005 av nilsh Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 har du installert driveren til kameraet? Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 har du installert driveren til kameraet? Nei men skal ikke xp'n finne ut at noe er plugget inn uansett da? kan ikke huske det var med noen drivere med kameraet heller.. rart dette.. vet noen hvor jeg kan laste ned drivere da,hvis det er det som mangler... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 har du installert driveren til kameraet? Nei men skal ikke xp'n finne ut at noe er plugget inn uansett da? kan ikke huske det var med noen drivere med kameraet heller.. rart dette.. vet noen hvor jeg kan laste ned drivere da,hvis det er det som mangler... Jo den skal finne alt automatisk. Test det på en annen PC. - Hvis det fortsatt ikke virker kan det være noe galt med FW porten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå