Uin Viel Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Som tittelen sier, her kan vi snakke om alt som har med Alice Cooper å gjøre, poste bilder osv Regler for "Alice cooper google leken": - Bildene må være av Alice Cooper. - Bildene må ikke være imot forumets regler. Endret 11. januar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Fint intiativ Her er et bilde Brutal Planet er det beste albumet mener jeg edit: jeg vet detter er coveret til dragontown Endret 11. januar 2005 av Seppe . Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jepp, Brutal Planet er definitivt det beste albumet. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har ikke hank von helvete blitt kritisert for å male seg helt lik alice da??? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Har ikke hank von helvete blitt kritisert for å male seg helt lik alice da??? Har hørt noe lignende ja Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Noen som vet hva Alice Cooper heter på ordentlig? Tror ikke han heter Alice Cooper på ordentlig nemmelig... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vincent Damon Furnier Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg mener å huske at han etter hvert skiftet navn til Alice Cooper. Jeg tror han sa dette på en dokumentar som gikk på TV for et par år siden. Noen som vet? Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vincent Damon Furnier ok, takker Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg mener å huske at han etter hvert skiftet navn til Alice Cooper. Jeg tror han sa dette på en dokumentar som gikk på TV for et par år siden. Noen som vet? Jo, leste om det på internett Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Alice på 70-tallet er bare genialt, ihvertfall første halvdel, kan ikke si at jeg er så begeistret for hans senere prestasjoner. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er enig med at han lagde mye bra musikk i 70-åra, men er ikke enig med at han har tapt seg.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 I 70-åra var ALice Cooper et band, nå er det en artist. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Mine to favoritter er: 1. Poison 2. School's out for summer Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Mine favoritt sanger er: - Poison - School's out for summer - Brutal planet - Pick up the bones - death, sex and money - dragontown Eller det er noen av dem Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg mener å huske at han etter hvert skiftet navn til Alice Cooper. Jeg tror han sa dette på en dokumentar som gikk på TV for et par år siden. Noen som vet? Ja, han holdt på med noe lignende spiritisme, altså, et brett der man stiller spørsmål og så får man svaret av en "ånd" (knotete forklart). Husker dessverre ikke hva det heter. Hvertfall, han spurte om råd til et artist navn, og så fikk han svar fra en heks som ble brent på bålet på 1700-tallet om å kalle seg Alice Cooper, for det het hun. Hvertfall den historien jeg har hørt. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg mener å huske at han etter hvert skiftet navn til Alice Cooper. Jeg tror han sa dette på en dokumentar som gikk på TV for et par år siden. Noen som vet? Ja, han holdt på med noe lignende spiritisme, altså, et brett der man stiller spørsmål og så får man svaret av en "ånd" (knotete forklart). Husker dessverre ikke hva det heter. Hvertfall, han spurte om råd til et artist navn, og så fikk han svar fra en heks som ble brent på bålet på 1700-tallet om å kalle seg Alice Cooper, for det het hun. Hvertfall den historien jeg har hørt. Metal!! Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Skal vi ta en "Alice Cooper google lek"? Dere vet sikkert alle hva google leken går ut på.. Jeg begynner, jeg vil se Alice Cooper med en slange rundt halsen.. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg vil se Alice Cooper med et sverd Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Den var lett Jeg vil se Alice Cooper på scenen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå