Gå til innhold

Den "store" Alice Cooper tråden! *modem warning*

Uin Viel

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, her kan vi snakke om alt som har med Alice Cooper å gjøre, poste bilder osv :thumbup:

Regler for "Alice cooper google leken":

- Bildene må være av Alice Cooper.

- Bildene må ikke være imot forumets regler.

Endret av mads89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener å huske at han etter hvert skiftet navn til Alice Cooper. Jeg tror han sa dette på en dokumentar som gikk på TV for et par år siden. Noen som vet?

Ja, han holdt på med noe lignende spiritisme, altså, et brett der man stiller spørsmål og så får man svaret av en "ånd" (knotete forklart). Husker dessverre ikke hva det heter.

Hvertfall, han spurte om råd til et artist navn, og så fikk han svar fra en heks som ble brent på bålet på 1700-tallet om å kalle seg Alice Cooper, for det het hun.

Hvertfall den historien jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Jeg mener å huske at han etter hvert skiftet navn til Alice Cooper. Jeg tror han sa dette på en dokumentar som gikk på TV for et par år siden. Noen som vet?

Ja, han holdt på med noe lignende spiritisme, altså, et brett der man stiller spørsmål og så får man svaret av en "ånd" (knotete forklart). Husker dessverre ikke hva det heter.

Hvertfall, han spurte om råd til et artist navn, og så fikk han svar fra en heks som ble brent på bålet på 1700-tallet om å kalle seg Alice Cooper, for det het hun.

Hvertfall den historien jeg har hørt.

Metal!! :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...