Kladden2000 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvilket av disse ville dere valgt??? Msi:http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300872&cks=PLC Eller Gigabyte: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4671 Lenke til kommentar
Midran Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vel etter min mening ville jeg kanskje tatt Gigabyte sitt, men dette er fordi jeg aldri har likt Msi Kort (alle jeg har vert borti har hatt problemer, enten store eller små...) men siden dette er ditt valg fåreslår jeg at du leter etter alternativer og kanskje noen tester av kortene (kan jo kanskje finne noen her på hardware.no ) lykke til med valget Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er ikke noe ytelses forskjell tror jeg. Jeg ville valgt msi. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg ventet to måneder ekstra for å få tak i MSI NF3-kortet til socket 939 i stedet for Gigabyte-alternativet. Jeg har lest diverse tester (bl.a. anandtech.com) og spesifikasjoner på kortet, og bestemte meg for at MSI-kortet helt klart ble mitt valg. Lenke til kommentar
wormy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 MSI powah =) som regel saftig bundel, og klokker greit =) jeg har ALDRI hatt problemer med MSI... skjønner ikke åssen folk greier det, men.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ville valgt MSI kortet. Har det selv og synes at det er et konge kort. Ingen problemer så langt. Og det setter ingen stopper for klokkingen min. Har hørt at det skal være en del problemer med Gigabyte sin "dual BIOS" men ellers har jeg ingen efaringer selv med det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ville valgt MSI . Grunn til det , har Gigabyte selv . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå