honner Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg får ikke frem teksten på diskusjonsforumet til vg uansett hvilken gruppe jeg går på. Bruker jeg en av tilleggsfunksjonene som "siste 25" går på søk og søker på et av forumene så kommer det frem tekst. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det kan være nettleseren din som ikke fungerer helt som den skal... hvilken har du? Vis du har Internett Explorer så vil jeg anbefale denne nettleseren istedenfor. Det er litt rart i begynnelsen men du blir vandt med det og da er opera klart best synes jeg vertfall Lenke til kommentar
honner Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Det kan være nettleseren din som ikke fungerer helt som den skal... hvilken har du?Vis du har Internett Explorer så vil jeg anbefale denne nettleseren istedenfor. Det er litt rart i begynnelsen men du blir vandt med det og da er opera klart best synes jeg vertfall Skjer det samme med Opera. Det står at det er en syntaksfeil??????? Skjønner ikke hva jeg skal gjøre?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Dette har ingenting med "Annet om hardware" å gjøre, flyttes til Programvare. Hvis det skulle vise seg å være et problem med forumsidene til VG, så kan du sende mail til Transact eller VG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå