asad Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har lyst til å bli litt "buff" før sommerferien. Lurer på om noen kunne sette opp et greit programm for meg, gjerne med noen mattips også. Jeg skal trene hjemme, av utstyr har jeg: Benk Manualer Curlstang Takk! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du sier ingenting om hvor gammel du er. Jeg vil påstå at, med god treningsvilje, så er armhevinger, sit-ups (crunches), dips, spensthopp, armdrag, ryggøvelser, beiløft og andre ting med kroppen som belastning like god trening som benk, manualer osv. Begynn f.eks med å ta tilsammen 50 (5 * 10, 2 * 25 ozv) armhevinger, 50 situps, 50 ryggløft (på magen, gjerne med armene over hodet) og 20 armdrag hver morgen og kveld. Sørg også for å spise mer enn nok. Helst mange (minst 6) ganger om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Feilpostet. Flyttes til treningsforumet. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Hei du! Åj, glemte å skrive litt info om meg selv Vel, jeg er 20 år. er 1,85 og veier rundt 85kg. Takk for tipset. noen andre som kan gi noen råd? EDIT: kunne tenkt meg litt mer konkrete tips. hvor mange repetisjoner i benk. hvor ofte, om jeg skal trene bryst og biceps samme dag og sånt Endret 11. januar 2005 av asad Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vel, egentlig har jeg ingen tips bortsettt fra å begynne på treningsstudio, men det er kanskje uaktuelt ? Der vil du få mange tips og råd. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Vel, egentlig har jeg ingen tips bortsettt fra å begynne på treningsstudio, men det er kanskje uaktuelt ? Der vil du få mange tips og råd. Trente på studio selv før. Har ikke tid tid det der. Har jo alt jeg trenger hjemme liksom. Men men. samma det egenlig. jeg vet jo hvordan jeg skal trene. tenkte bare noen hadde noe genialt å si. hehe. edit: hvor i byen er det billig å trene forresten? Rundt sentrum altså.. Endret 11. januar 2005 av asad Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hadde bare norge hatt en by.. Du burde nevne hvilken by, men siden du er så "ovenpå" så tipper jeg Oslo Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Hadde bare norge hatt en by..Du burde nevne hvilken by, men siden du er så "ovenpå" så tipper jeg Oslo ja, hehe, jeg mente oslo. Vel, hvor er det billigst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå