Gå til innhold

Hvilket spill er dette?


Anbefalte innlegg

Sitter her og er nostalgisk, og tenker på gamle spill. Dette var et Arcade spill, der man kunne velge mellom å spille en kis, ei dame og en robot. Husker igrunnen veldig lite av dette spillet utenom at jeg har putta en god del 10ere på det. Husker at roboten kunne ta av seg hodet og bruke dette som bombe, samt jeg tror han hadde en laser-pisk... Noen som vet hvilket spill jeg tenker på og om det er gitt ut på PC. Var vel et Arcade spill for en 10-13 år siden eller noe... kanskje litt "far-fetched" denne tråden, men verdt et forsøk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...

Jeg tenkte tittelen var god jeg så jeg poster under denne.

Jeg leter etter et spill jeg ikke husker hva heter. er par clues har jeg. mener det var lucas arts som ga det ut, men litt usikker. handla om en motorsykkeldude,spilltype alla

day of the tentacle, monkey isl.. noen her som har peiling på hvilket spill jeg prater om? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg tenkte tittelen var god jeg så jeg poster under denne.

Jeg leter etter et spill jeg ikke husker hva heter. er par clues har jeg. mener det var lucas arts som ga det ut, men litt usikker. handla om en motorsykkeldude,spilltype alla

day of the tentacle, monkey isl.. noen her som har peiling på hvilket spill jeg prater om? :hmm:

Full Throttle regner jeg med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...