Skrollan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 har tenk tel å kjøpe meg mixebord til pcen.... det trenger bare en "spinner".... hadde også vært fint om noen vet om et program som man kan lage musikk med... har hørt om noe som heter e-jay..... er det bra??? takker for alle svar Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hva er en spinner? ejay er et barneprogram og det eneste du kan gjøre der er å bruke de innebyggete beatsene til å lage cheesy-låtende musikk vi bruker cool edit pro 2 og er storfornøyd med det Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 "spinner" er de lp lignene græiene som djer bruker for å mixe farta på musikken... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 åja.... sånn for å fram den skrapelyden? ja det er jo rett og slett gøy i 5 minutter. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) _Litt_ feilpost, hva med å poste dette i Lyd kategorien el.? btw: skrollan, du har for mange linjer in signaturen din... Endret 11. januar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg trenger det for å få redigert musikken jeg lager... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Cubase SX3 er tingen! Edit: Som istedenfor Ejay altså! Endret 12. januar 2005 av Winters Lenke til kommentar
paroa Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 mixe bord og lp spiller er 2 helt forskjellige ting! en direkte dreven lp spiller koster 3000++ men du kan få cd spillere med et effekt hjul på toppen får og få til scratchinga men du har ikke like mye kontrollen over det som på lp spiller. Mixe bord koster mye! vist du skal ha mixe BORD da... skal du ha en dj mixer for og mixe en cd sammen med scratching så trenger du bare en 2-kanalers mixer som koster rundt 800kr som denne her men det er det billigste du kan se litt på andre ting på djbutikken.no men skal du scratche så anbefaler jeg deg VIRKELIG en direkte dreven lp spiller! gjerne technics men det er dyrt og det er det beste! se litt i denne katogorien: http://www.djbutikken.no/index.php?cPath=7...13a908a2654c60a Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 du lager ikke musikk med ejay, du setter sammen samples. skal du lage musikk anbefaler jeg programmene Sony Sound Forge og FL Studio Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 vet noen vor jeg kan laste ned ejay??? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 vet noen vor jeg kan laste ned ejay??? sånt får du ikke hjelp til her, det må du finne ut andre steder.... dessverre Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ejay er guffe! Jeg gremmes! Cubase Soundforge Logic Det der er gode ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå