svas Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Trodde jeg lastet ned det i går, men fant i dag ut at det ikke var riktig likevel. Har Shuttle SN41G2 med skjermkort fra nvidia integrert på hovedkortet. Tror det heter Gforce4 MX, men er ikke HELT sikker. Men hvis det heter det, hvor finner jeg nyeste driver og hvordan installerer jeg den? Lenke til kommentar
svas Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 www.nvidia.com Ganske mulig at jeg allerede har prøvd det... Det jeg trenger er den riktige driveren. På nvidia.com er det håpløst å finne frem. Trenger direkte link til rette driver. Og hjelp til hvordan jeg installerer den. Avinstallere den gamle først? Noen? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 www.nvidia.com Ganske mulig at jeg allerede har prøvd det... Det jeg trenger er den riktige driveren. På nvidia.com er det håpløst å finne frem. Trenger direkte link til rette driver. Og hjelp til hvordan jeg installerer den. Avinstallere den gamle først? Noen? Hvor vanskelig er det å finne drivere på www.nvidia.com? Gå på download drivers - graphics driver - GeForce and TNT2, velg operativsystem. Verre er det ikke. Avinstaller gamle drivere først, bruk gjerne driver cleaner, slik at du får bort alle rester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå