Cluster1 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Wooho - jeg har akkurat kommet hjem fra byen nå, og sitter med samme kortet som deg forran meg.. Powercolor X800XT PE med en påmontert AS4 vifte. Skal bare trylle i meg litt mat før jeg monterer det, så vil det vise seg om temperaturene blir like bra hos meg som hos deg. Håper jo selvfølgelig det Skal kjøre en test i 3DMark 03 og se om jeg greier 12000 uklokket. Har absolutt ingen forventninger til det men det hadde vært gøy da Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Ju hu!! Uten å ha klokket verken CPU eller Skjermkort endte jeg opp på 11555 poeng i 3DMark 03. Temperaturen på kortet var da 42 grader -faktisk ganske utrolig Wooho, for jeg må innrømme at jeg ikke trodde helt på deg. Nå skal det spilles Joint Operations Escalation med max på alt av innstillinger Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 vetle...jeg har goså bestilt det kortet...!! klarer du og kjøre toppspillene på high/ultra high?? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 vetle...jeg har goså bestilt det kortet...!! klarer du og kjøre toppspillene på high/ultra high?? Du kjører alle de nyeste spillene med 1024x1280 oppløsning pluss AA og AF på uten lagg. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Temperaturen på kortet var da 42 grader -faktisk ganske utrolig Wooho, for jeg må innrømme at jeg ikke trodde helt på deg. Er dette med den orginale kjøleren? I så fal: I told you so! Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Nope, det er med AS4 kjøleren. Monterte den før jeg satte i kortet for første gang så den originale kjøleren har jeg enda ikke testet med. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nope, det er med AS4 kjøleren. Monterte den før jeg satte i kortet for første gang så den originale kjøleren har jeg enda ikke testet med. Nei fordi det er med den orginale kjøleren (stock kjøler) at jeg får de temperaturene jeg nevnte ovenfor! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 vetle...jeg har goså bestilt det kortet...!! klarer du og kjøre toppspillene på high/ultra high?? Har ikke testet ultra, men jeg setter alt på max. Smoooth som bare det. Hvilke spille utenom doom3 har egentlig ultra? V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå