xeoduz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Ettersom det gamle hovedkortet gikk til (..). Så får jeg nytt hovedkort av Psdata,men MSI har slutta å produsere den typen jeg hadde ;( ( va virkelig fornøyd med det jeg hadde) Spørsmålet mitt da er : Noen som kan anbefale noge bra hovedkort (fra Psdata) i en prisklasse 700-1000 kr ? (socket 478) eller P4 som mangen sier. Bruker Hovedkortet mest til Lagring,høygrafikkerte spill. Kortet må vertfall ha SATA og GLAN Takk ! Endret 11. januar 2005 av xeoduz Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Veit ikke om det er bare meg, men ser ikke at du har skrevet hvilken socket det gjelder. Og hvis ikke det står så blir det litt vanskelig å komme med forslag Lenke til kommentar
xeoduz Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Obs! hehe,neste litt flaut , det er til P4 (478) Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Forandre topicen din slik at den beskriver hvilken socket du skal ha hovedkort til, i dette tilfellet: socket 478. Forslag til hovedkort:MSI Endret 11. januar 2005 av Deuce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå