bleidd Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg hater insekter og andre småkryp så intenst at jeg har startet min egen forening: Alt Som Har Mer Enn 4 Bein Må Dø (ASHME4BMD). Altså, MER enn 4 bein, ikke de som HAR 4 bein. De liker jeg som oftest. Blant folk jeg kjenner har jeg hittil rundt 25 "medlemmer". Alt som kreves, er et intenst hat og et inderlig ønske om å leve uten våre små uvenner. Noe av det verste jeg vet er når jeg finner en edderkopp (en av de 8-beinte små beistene ja) som har tatt seg den frihet å befinne seg innenfor de 4 veggene som omgir mitt hjem. Da trekker jeg frem min trofaste .44 (nei, ikke Magnum, men Adidas) og knuser dens illusjoner (jaja, hele tingen da) om et nytt og varmt hjem hos meg. ASHME4BMD er ingen organsiert organisasjon (kan man si det?), men det hadde jo vært interessant å se om noen deler min interesse. De siste to dagene har jeg overlagt myrdet (kaldt og brutalt) to 8-beinte. Who's in? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Liker heller ikke insekter. Det meste som har 4 bein har jeg ikke noe imot, unntatt hunder. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Fikk meg til å tenke på denne tråden. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 1. Utrydder du alle insekter så forstyrrer du balansen i naturen... hvis du virkelig greier å drepe ALLE insekter så har du forstyrret den pretty bad. Da går jorden til helvete. 2. Du har ingen sjangs til å greie det! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 1. Utrydder du alle insekter så forstyrrer du balansen i naturen... hvis du virkelig greier å drepe ALLE insekter så har du forstyrret den pretty bad. Da går jorden til helvete. 2. Du har ingen sjangs til å greie det! 1. Det er verdt det. 2. Jeg skal dø i forsøket Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Noe av det verste jeg vet er når jeg finner en edderkopp (en av de 8-beinte små beistene ja) som har tatt seg den frihet å befinne seg innenfor de 4 veggene som omgir mitt hjem. Da trekker jeg frem min trofaste .44 (nei, ikke Magnum, men Adidas) og knuser dens illusjoner (jaja, hele tingen da) om et nytt og varmt hjem hos meg. Du er klar over at om du hadde latt edderkoppen leve, ville det vært mye mindre av andre kryp i huset? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Noe av det verste jeg vet er når jeg finner en edderkopp (en av de 8-beinte små beistene ja) som har tatt seg den frihet å befinne seg innenfor de 4 veggene som omgir mitt hjem. Da trekker jeg frem min trofaste .44 (nei, ikke Magnum, men Adidas) og knuser dens illusjoner (jaja, hele tingen da) om et nytt og varmt hjem hos meg. Du er klar over at om du hadde latt edderkoppen leve, ville det vært mye mindre av andre kryp i huset? Drit nå i det, edderkoppen må dø for all pris ! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 og spre insekt lukt som tiltrekker mange insekter, jippi! Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Edderkopper er meget facinerende! Liker heller ikke de små jævl*** som spinner nett under verandaen om sommeren, men de store edderkoppene som er "tamme" og man har til kjeledyr Ellers er jo skorpioner ganske tøffe, selvom jeg ikke hadde likt å finne en slik i senga når jeg skal legge meg Også slanger da. Selvom de ikke er insekter, så er det mange som synes de er ekkle, men de er også tøffe! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Teorien er ganske enkel. Jo flere bein, jo verre er de. Insekter generelt, 6 bein. Edderkopper, 8 bein. Skolopendere og tusenbein? Fysj og fy! Jeg hater dem alle og dreper så godt jeg kan. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jeg er med!! hvor er insektsprayen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jeg er med!! hvor er insektsprayen? På hylla i stua. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 count me in. Intet mer jeg hater enn insekter Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 og spre insekt lukt som tiltrekker mange insekter, jippi! Man kan jo tørke det vekk i ettertid. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Gi meg adressen din så skal jeg lage en sti av sirup inn til kåken din på en stille sommernatt Digger ikke insekter, men det er vel en av de tingene man ikke kan gjøre noe med. De har sin nytteverdi i naturen. Hvordan ser du på midd forresten? Bytter du dyne og madrass 3 ganger i uka Lenke til kommentar
mark Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 vet ikke om alle fikk med seg denne Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 wææ! Hva i helsikken er det der fornoe? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hva i helsike.. Jeg hadde fått sjokk hvis det der hadde kravla på meg Sign me up, mate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå