KaLiS_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Som dere ser på topicen så har jeg tenkt å lage ett nytt kabinett. Selve kabinettets tema skal være relatert til kondomer. Jeg har lagd en skisje over hvordan det skal/kommer til å se ut, men er åpen for ideer underveis i prosjektet. Jeg må passe på at jeg har nok plass til en DEL hardisker og bra luftstrøm. mer om hvordan utseendet skal se ut kommer senere i workloggen. Her er skisjen.... (Love paint:love:) ¤Update kommer¤ Endret 13. januar 2005 av KaLiS_ Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Forstod ikke helt skissa, men kan bli ett morsomt prosjekt :!: Hvor har du egentlig tenkt å feste kondomene? Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Det er hvordan det skal se ut inni, det skal være lagd av treplater og hønsenetting. Skal ha kondomer satt fast i hønsenettingen og ha plexiglass oppå hønsenettingen. Bilder vil komme. Edit: Imorgen kommer det updates/bilder av hvordan det komme til å se ut og litt av materialet vi skal bruke. Endret 11. januar 2005 av KaLiS_ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Dette prosjektet blir så sinnsykt bra!! heftig idè.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 haha :!: . denne må jeg seriøst følge med på Lenke til kommentar
torgros Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ser at du har fått startet worklogg... Stå på Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 LOL! JAJA, kommer til og bli spennende skal følge med her Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sløsing med kondomer, skal ikke brukes til slikt Men for all del, skal bli morsomt og se hvordan det blir til slutt! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Skal jo ikke bruke alle Jeg hjelper forresten til på dette her jeg også.. Blir nok en del jobbing i helga på dette her.. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Om noen trenger kondomer på store events gå til KaLiS_ og rapp noen;) Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Heftig ide Skal følge med hva som skjer videre Er spent Endret 11. januar 2005 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Om noen trenger kondomer på store events gå til KaLiS_ og rapp noen;) Bare å komme til meg på TG.... hehehehe Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tihi.. Skal vi prøve å holde oss til topicen her? Nå er det fastslått at KaLiS_ har en haug av kondomer, så jenter... Hvis det er noen her.. Det bare å stikke hjem til kalis.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Her kommer det som alle har ventet på.. Endelig update på prosjektet vårt.. Har ikke skjedd så mye og noen av dere kommer nok til å bli skuffet, i og med at kondomene først kommer på senere.. Men rett på sak.. Dere kan få noen bilder fra vår første dag med produksjon av dette kabinettet.. Dette er noen av treplatene vi tenker å bruke.. Dette gamle kabinettet må lide døden, da vi trenger en ATX-plate.. Legg merke til plexitrekanten Liten missforståelse da vi trodde at musematta som fulgte med i donald for en stund tilbake var en cd.. Nå har vi netopp fått tegna opp streker på platene men vi mangler jo sag.. Funker ikke med den baufila som ligger på bildet.. Lunchtime Dette var dagens arbeid.. Fikk ikke gjort så mye i dag, men satser på å få gjort en del i helga.. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ble sulten av å se lunchtimen deres. GL med prosjektet, blir jo artig dette. *mekke mat* Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 la merke til Evercom kabinetter har det selv Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Virker ikke som det ble gjort noe i det hele tatt, ble mest snakking, tenking og spising Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hehe, ser for meg at dette kan bli noe nasty om kondomene skal taes ut av forpakningen for å så klistres på hønsenettingen bak plexiglasset men det er jo opp til dere å bestemme hvordan det skal bli Anngående skissen i første post, hva er hensikten med den 120mm viften som skal festes på en stang over hardiskene? om det er for å kjøle ned hardiskene, burde du ikke heller feste 120mm viften UNDER diskene, for å så suge kald luft fra gulvet og opp mellom diskene istedenfor å blåse den varme luften som er i kabinettet ned på de allerede varme diskene? Kan hende jeg missforstod skissa... hvertfall, lykke til -mamazboy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå