dan1el Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 En kamerat av meg fikk seg ASUS AX 800 XT for 2-3 dager siden. Men han har et problem... Han ramler ut av alle spillene etter 5-10 minutter. Det gjelder Battlefield, HL2 og mange andre spill. Noen ganger har PCen også skrudd seg av. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kan ikke ha for dårlig strømforsyning da? Høres nesten slik ut da pc'n skrur seg av. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Strømforsyninga er på 350W Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg ville prøvd kortet i en annen maskin for å sjekket om det var kortet som var defekt. Hvis det fungerer i en annen maskin, må man jo bare begynne å feilsøke i egen maskin, og da ville jeg begynt med ny strømforsyning, og deretter prøvd å byttet noen andre komponenter hvis det ikke var feil på denne. Og forhåpentligvis finner du ut problemet til slutt. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg ville sjekket drivere. Har han bare installert de som følger med kortet er det på tide å skaffe seg nye. (Du finner link til drivere i Stikk-kontakten sin guide) Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ^^ Og den nyeste versjonen av Catalyst driverene til ATI er 4.12 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva med kjøling? Hvor varmt blir kortet under load, og hvor varmt er det i kabinettet ellers? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 høres ut som om han klokker cpu for mye spør du meg... (om han klokker da) får samme greiene selv da iallefall... kan være PSU også... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har faktisk samme problem. Detter ut av saker og ting. Har satt på AC4. Og jeg fikk melding om at noe memory ikke kunne leses etter ca. 4-5 min. spilling. Har jeg vert uheldig med kjølepastaen her eller? Temperaturen i driverene viser ikke mer enn 60C med load da... Så det virker for meg som det skal være greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå