Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom... bare hos meg det er ustabilt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har 1mbit bluecom på Lillehammer, og den er sinnsykt treig for tiden. Kom tilbake til hybelen etter julen i går, og siden da har jeg aldri kommet over 10kbps. I speedometer testen til ITavisen kommer jeg aldri over 5,5kbps.

Sinnsykt irriterende

Lenke til kommentar
Moren min har også bluecom.

Og hun og klager på at internetten er treg..

ikke kjøp blucom kjøp online :p

argh.. hater slike utsagn. Er sansyneligvis noe galt med "mordi", eller linja hennes/pc'n. Kom med et saklig argument hvorfor du mener at PPPoE suppa til telenor er bedre enn bluecom, så skal jeg respektere deg.

Anyway. Er selv tilknyttet telenor-sentral med 2mbit bluecomlinje, og har nå en linje-uptime på 191 dager uten noe form for problemer.

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar
Er sansyneligvis noe galt med "mordi"

Hehe :D

har ikke hatt noe prob med linja mi.

Gamle modemet jeg hadde fra bluecom blei veldig fort varmt slik at modemet stoppet eller.no

Prøv med et annet modem, eller fiks noe kjøling se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Er sansyneligvis noe galt med "mordi"

Hehe :D

har ikke hatt noe prob med linja mi.

Gamle modemet jeg hadde fra bluecom blei veldig fort varmt slik at modemet stoppet eller.no

Prøv med et annet modem, eller fiks noe kjøling se om det hjelper.

joda ein har jo haukevis med modem liggandes å slenge ... ( 33.600 modem vel å merke :innocent: ) ... trur det gjeler dei som ikkje sitter har linjer som er tilkobla bluecom sine eigne linjer som sliter mest ... forøvrik skal det seiast at det har vært stor pågang på nett pga. katastrofen i asia ... 1.januar hadde eg også vanvittig med problem med å komme meg på nettet ... no ligger eg på nesten full score på itavisen sin speed test ... får ca 1900 ( har ei 2 Mbit linje )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...