Skurupu Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Jeg har som sakt valgt Pål Bang-Hansens filmer som tema for særemne mitt. Dette skal fremlegges som ett muntlig foredrag på drøye 20 minutter. Vi har hatt rundt 7 måneder og jobbe med dette og jeg begynner ikke før nå. Stor tabbe. Alt skal fremføres den 26. denne måneden. Jeg er redd for at jeg har gravd min egen grav her. Jeg har nå googlet etter stoff og det er vanskelig og finne. Derfor tenkte jeg dere kunne hjelpe meg. Jeg trenger alt stoff jeg kan få tak i. jeg er interisert i alt av informasjon om filmer han har spilt i og regisert. Han har spilt i: (Han har hatt noen andre småroller, men jeg er hovedsaklig interesert i disse. Trost i taklampa Gategutter Regissert: Kronprinsen Bortreist på ubestemt tid Kanarifuglen Norske byggeklosser Douglas Skrift i sne Andre tips angående særemne generelt har jeg også lyst på. Alle komentarer er velkomne, så lenge det holdes nogenlunde til tema. Jeg trenger all hjelp jeg kan få. På forhånd takk. Endret 11. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Står en del her, men det har du sikkert sjekket. Har du sjekket biblioteket? Jeg vet at der jeg bor står det masse om ham i bøker der. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har verdt innom mitt lokale bibliotek og spørt om de kunne skaffe noen av hans filmer. Jeg har fått tak i "Trost i Taklampa", "Gategutter" og "Norske byggeklosser" av dem. Jeg har ikke spørt om de hadde noen bøker om han, tenkte som vanlig at jeg finner det jeg trenger på internett, men det var ikke så lett. Jeg får ta meg en tur i nærmeste framtid. Takk for tipset. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Et tips for å løsne på stemningen når du skal holde foredraget, er å snakke slik han gjør. Altså starte ganske høyt på tonefallet for så å gå nedover i registeret når du nærmer deg slutten av settningen. Kunne blitt artig.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du kan jo prøve å komme i kontakt med han enkelt og greit (om det er mulig da)? Jeg fikk masse hjelp av Steinar Bastesen & Co. da jeg en gang skulle ha om det deilige Kystpartiet Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du kan jo prøve å komme i kontakt med han enkelt og greit (om det er mulig da)? Jeg fikk masse hjelp av Steinar Bastesen & Co. da jeg en gang skulle ha om det deilige Kystpartiet DU skulle etterlignet dialekten til Steinar Bastesen :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå