Gå til innhold

Fildelingsklient uten adware

dark|dog

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om et slikt, som er gratis? Kazaa lite så ut til å koste penger, i alle fall der jeg var og tok en titt. Installerte kazaa på maskinen men fikk ikke fjernet adwaren med noen av programmene jeg forsøkte så jeg avinnstallerte heller kazaa fremfor å ha adware og reklame på maskinen. Nå er hele filregistre og alle filene tømt for slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shareaza er open source og med den slipper man å ha en edonkeyklient(emule), Bittorrentklient(Azureus) og en Gnutellaklient(Limewire). I tilleg støtter den Gnutella2. eDonkey2000-delen er ikke helt optimal og Bittorrentdelen har rom for forbedring, men snart kommer det en ny beta som forhåpentligvis fikser de verste problemene.

Lenke til kommentar

Testa DC++! Kommer aldri til å teste noe annet igjen! DC++ er helt uten adware og gjør ikke maskinen treg og elendig. Utrolig mange usere så man finner stort sett det man leter etter. Dessuten kan man bestemme hvilken hub man vil være tilknyttet og dermed hvor stor pågang av folk som vil laste ned fra deg man får. Har lasta ned over 13 GB med dc++ allerede og det funker kjempefint!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...