Efreet Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei. Eg har lite peiling på slikt. Til tentamen no har me ei oppgåva der me må setta samen ein PC. =) Her er oppgåva, dette må eg ha med på examensdagen: Familien Bernsen Bjørnsen har nå bare en analog telefon. Mor disponerer en mobiltelefon gjennom jobben. Nå ønsker alle i familien seg egen mobiltelefon, nytt datautstyr med internett og annet tilleggsutstyr. Ergo: Pc til internett og lekser, trenger ikkje spel pc grunnet det er jenter i familien der. Skriver, skanner, Pc, flatskjerm, eit godt og billeg internett, office, mobiler til familien, tenkte på k700i men kva mobilabonnemang burde eg ta til det? Takker for alle svar. Dette er viktig for meg! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei. Eg har lite peiling på slikt. Til tentamen no har me ei oppgåva der me må setta samen ein PC. =) Her er oppgåva, dette må eg ha med på examensdagen: Familien Bernsen Bjørnsen har nå bare en analog telefon. Mor disponerer en mobiltelefon gjennom jobben. Nå ønsker alle i familien seg egen mobiltelefon, nytt datautstyr med internett og annet tilleggsutstyr. Ergo: Pc til internett og lekser, trenger ikkje spel pc grunnet det er jenter i familien der. Skriver, skanner, Pc, flatskjerm, eit godt og billeg internett, office, mobiler til familien, tenkte på k700i men kva mobilabonnemang burde eg ta til det? Takker for alle svar. Dette er viktig for meg! Til PC, "kjøp" @ dell.no, ville aldri gjort det selv, men til familien som det er snakk om nå burde det funke. Mobiler er ikke min sterke side er jeg redd. Om derimot skal sette sammen en enkel PC for sensor elns, så går du enkelt og greit for en billig semperon-cpu, et billig socket a hovedkort, 256mb noname, 40gb disk, q-tec kabinett (Gjerne ett som ser litt fint ut så sensor kanskje blir litt glad i seg), onboard grafikk (VGA), cd-rom, floppy, evt. kjøler. Good Luck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå