Antihero Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har et Audigy 2 PCI-lydkort. Den har ingen optisk utgang. Har heller ikke optisk på det integrerte lydkortet på HK. Har tenkt å kjøpe Z-5500 bare de får det inn på lager. Vil det lønne seg å koble til anlegget optisk? Hvilket lydkort burde jeg kjøpe? Er det mye å tjene på lydkvalitet? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg kjører optisk, og skal jeg være ærlig hører jeg ikke mye, eller noen, forskjell fra coax. Hører forskjell fra vanlig analog, men ikke så mye. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 er ikke coax-utgang på det lydkortet jeg har. må kjøre analogt. så mao burde jeg oppgradere til et lydkort med optisk? så et fra gainward til 350. vil ikke det være et tilbakeskritt selv om det har optisk? audigy2 er dyrere og bedre (?) Lenke til kommentar
vr Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Vil det ikke fungere greit å bruke den digitale utgangen på kortet ditt? Jeg har selv et Audigy2- kort hvor jeg har koblet den digitale utgangen til Coax-inngangen på receiveren i stua. Går fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå