SHU Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Venter i spenningpå at min nyinnkjøpte laptop med widescreen skal komme. I mellomtiden surfer jeg rundt på nettet og ser ette lekre skjermbilder og utseende. Kom over Konfaburator. Ser stilig ut. Noen som har prøvd det? Noen som vet andre måter å få Mac utseende på skjermen? Hva med å legge ut skjermbildene sine her på forumet? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Venter i spenningpå at min nyinnkjøpte laptop med widescreen skal komme. I mellomtiden surfer jeg rundt på nettet og ser ette lekre skjermbilder og utseende.Kom over Konfaburator. Ser stilig ut. Noen som har prøvd det? Noen som vet andre måter å få Mac utseende på skjermen? Hva med å legge ut skjermbildene sine her på forumet? Konfabulator kanskje? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Stengs. Korleis spørsmål om eit program blir lagt i forumkategorien til bærbare skjønner eg ikkje. Spesielt når det finnes eigen kategori for programvare. Og det finnes også eit eige mac-forum her. Samt at bærbare-forumet er ingen plass å legge ut desktopbilder i. For å hjelpe deg litt på vei så kan du kikke her for desktopbilder (XP-desktops) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=330484 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg