Dark Lord Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei! Har ett lite problem med min 19" CRT Skjerm..Det er kanskje ett litt dumt spm men spør allikvel jeg , fra midt på skjermen og utover mot høyre siden på skjermen så flimere den. hakke peil på hvordan jeg fikser det . Trodde Degausse skulle hjelpe der jeg men ble tydeligvis ikke noe bedre.. Noen som kan hjelpe meg? PS: Har ikke alt for mye peil på skjerm da Lenke til kommentar
ELR Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Flytt forsterkeren eller mobilen som står i nærheten Sjekk hjemmesiden til produsent. Kanskje de har et diagnoseprogram. Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 OKi, skal gjøre det.. Har bare 2.1 da så det står en sub under "pc-bordet" mitt og de 2 høytalerne står fra 0,5 til 0,7 m unna skjermen..ikke for mye det vel? Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Sendte mail til Hyundai men fikk lite hjelp akkurat, de hadde ikke noe diagnose program .. Noen andre som kan hjelpe meg? EDIT:Er vel kanskje litt noob på dette .. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvor mange Hz kjører den på? Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Tror den kjører på 75 Hz nå for tiden. Kjørte den på 85 Hz før, helt til jeg fant ut at det ikke var så lurt.. Så hvis jeg ikke tar feil så har dette noe med Hz og gjøre altså? .. sette opp eller ned da går jeg ut ifra? Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vis du har 1 høytaller på hver side av skjermen så kan det være at skjermen er ødelagt.For en kompis av meg hadde det samme problemet ! høytalleren sendte signaler til hverandere gjennom skjermen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå