Itw Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Heisann. Sitter her med en pentium fuglan vet.... pentium er det i så fall I så fall den er død... Windows har kræsja på den så jeg skulle formatere den, kom inn i sikerhetsmodus så skulle ta backup av noen filer der først. Men så er jeg inne i sikerhetsmodus åpner cd-romen og legger inn plata og lukker og i det den er lukket dør maskinen.... Prøver og skru den på igjenn men den nekter, alt den gjør er og starte vifta i ca 3sekunder så dør den, og da må jeg skru av stømforsyninga i ca 5sekunder for og få den til og nesten starte igjenn... og etter en stund så starta den, men fikk bare opp der man kan gå inn i bios, og litt lengere men så restarta den ca 4ganger av seg selv så døde den igjenn. Og nå så får jeg bare ett lite nøkk i vifta når jeg prøver og starte... Så det jeg har gjort er og ta bort alt uten om cpu og ram men det hjelper ikke... den er like død. Resetta biosen hjalp heller ikke.... Eneste jeg lurer på er om det kan være strømforsyninga for jeg har prøvd og starte den ved og kortslutte den grønne og svarte ledninga men den starter ikke da, men når jeg prøver og starte pc'en så nøkker det i dennes vifte og, men ingenting når jeg kortslutter.... Noen forslag? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Høyres ut som det kan vera strømforsyningen. har du prøvd å skifte den ut? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Nope er ikke den, prøvd med en annen nå hjalp ikke... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hmm.. spørst om det ikkje er ein eller annen feil på hovedkortet då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå