eab Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 På disse bilene så innbiller jeg meg at det er fint lite bevegelige deler som er i kontakt med girspak og giroverføringer. Hva skjer dersom du legger hånda på girspak og presser noen vei, mens du kjører og lyden er tilstede? Samme lyd da også? Enn hvis du bytter gir eller setter den i fri? Giroverføringene ser du fra undersiden av bilen. Mulig de er dekket av et plastdeksel. Så går de fram i motorrommet hvor de går inn på toppen av girkassa. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Å legge hånda på girspaken har ingenting å si. Det kommer bare ved stort moment. I dag hentet jeg bilen fra opelverkstedet, de lovde meg å prøvekjøre den, finne ut hva problemet var, og ordne det. + å skifte mansjetten. Men lyden er der fremdeles etter at 2000 kr har blitt trukket ut av kontoen min!!! Jeg får ringe dem i morgen å finne ut hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 PROBLEM SOLVED! Jeg har uorginalt eksosanlegg som var litt skjevt, måtte bende litt med kubein og nå er lyden HELT vekke! Hurra! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Så fint du fikk ordnet det Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Så bra CurSi0 Skrevet 24/01/2005 : 23:26 Jeg tror ikke det er eksosanlegget som slår borti noe, da hadde lyden vært mer dempet. He he, og moralen blir da som så ofte; undervurder aldri effekten av det enkle og åpenbare Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Så bra CurSi0 Skrevet 24/01/2005 : 23:26 Jeg tror ikke det er eksosanlegget som slår borti noe, da hadde lyden vært mer dempet. He he, og moralen blir da som så ofte; undervurder aldri effekten av det enkle og åpenbare Ja, den lyden lurte meg fordi eksosanlegget tok borti en karoseridel, som skapte en stor resonans, dette gjorde at jeg følte det var noe mer alvorlig. Girspaken ristet jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå