Varani Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Logitech MX510 har problemer med transparente glassflater. Funker ikke på mitt glassbord. Men på mørkere overfalter så vil den funke helt fint. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Uff ICEmat var en stor skuffelse synes jeg.. Jeg har den sorte 2nd ed. Den bråker værre en morra mi (og det er ganske mye). Og den blir fort slitt.. Når jeg tar min Ismatte opp mot skjermen ser jeg titalls med gjennomsiktige flekker. Når muse kommer over disse vil den noenganger ikke reagere eller oppføre seg rart Men det er nå min erfaring. Ville heller anbefalt FunC eller noe i den duren en eller annen matte som ikke var av glass. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Smaken er som baken.. Delt! Med Hyperglides blir lyden minimal, faktisk så har jeg sluttet å bry meg om lyden, synes bare matta er deilig! Bare pass på å ikke vaske den i oppvaskmaskin, da flasser det svarte av, og du får en upresis mus, jeg bare sprayer overflaten med jif i ny og ned, tørker av, så blir den helt super! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har akkurat kjøpt en icmat second edition grey. Men på min MX1000 fungerer den utolig dårlig! Prøvde den i 30 sekunder og pakket den ned igjen. Bare å si ifra hvis noen vil ha den. Selger den for 250,- fordi den er åpnet. Bor i Tønsberg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hmm liker mye bedre Steelpad 4S den har jeg og den ruler. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Icemat ER kosematte, men beware! den bråker Lenke til kommentar
TJ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Q-Pad XXL kan ikke anbefales varmt nok. For det første, så glir musa ekstremt godt. Etter min mening vel så godt som på Icemat (og ja, jeg har hatt begge). For det andre, så er den helt lydløs, i.o.m. at det er en tøymatte. Icemat som er laget av glass derimot... Trenger vel ikke utdype det noe mer. For det tredje, så sliter den minimalt på skates. Jeg tør påstå at du aldri trenger å skifte hyperglide-skates igjen hvis du velger denne matta. Dette med forbehold om at du spiller ekstremt mye (kanskje mer enn du har godt av?). Dette med slitasje har også sin naturlige forklaring i.o.m. at Q-Pad er en tøymatte (prøv å gni musa mot gensern din, og se om du legger merke til slitasje ). Icemat derimot, med sin ru glassoverflate, fungerer som "sandpapir" på skates. For det fjerde og siste, så er Q-Pad XXL STOR. Noen synes dog at dette er negativt. Hvis du er en av disse, så finnes det likevel gode alternativer for deg. Q-Pad finnes også i MidSense og HighSense utgaver, som er mindre og billigere. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Den er selvfølgelig lagd for optisk mus! Jeg har vært inne på websidene til www.icemat.com og finner ingen plass hvor det står at matta ikke er laget for optisk mus! For noe tull! Bruker du Hyperglides kan du glede deg over ekstrem glid i laaang, laang tid! Padsurfers holder ikke mål.. Hvis den ikke er lagd for optisk mus, hvorfor selger de den med denne optiske musa?? Er du virkelig så sikker på det? Gamer.no's omtale av IcematV2: "...På den offisielle hjemmesiden til IceMat fortelles det at den ikke er kompatibel med optiske mus. Dette har selvsagt ikke hindret oss fra og også teste den med den optiske varianten av våre gnagervenner." Hele testen kan du lese her Joda, smaken er som baken. Og et annet ord for baken er rævva. Endret 12. januar 2005 av SebRam Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Steelpad S&S seie eg bare! Lenke til kommentar
Varani Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har merket at for glatte og transparente flater er problematisk for MX510. Lenke til kommentar
Varani Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har sett litt rundt, og jeg finner ikke denne såkalte FuNc eller hva enn den heter.. Men tusen takk for alle svar. jeg er kanskje litt snål, men jeg har ikke peil på hva skatez og hvor disse "føttene" på musa er.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Den er selvfølgelig lagd for optisk mus! Jeg har vært inne på websidene til www.icemat.com og finner ingen plass hvor det står at matta ikke er laget for optisk mus! For noe tull! Bruker du Hyperglides kan du glede deg over ekstrem glid i laaang, laang tid! Padsurfers holder ikke mål.. Hvis den ikke er lagd for optisk mus, hvorfor selger de den med denne optiske musa?? Er du virkelig så sikker på det? Gamer.no's omtale av IcematV2: "...På den offisielle hjemmesiden til IceMat fortelles det at den ikke er kompatibel med optiske mus. Dette har selvsagt ikke hindret oss fra og også teste den med den optiske varianten av våre gnagervenner." Hele testen kan du lese her Joda, smaken er som baken. Og et annet ord for baken er rævva. Denne testen refererer til denne matta. Ikke til en IceMat 2.Edition som er laget for optisk mus. Endret 14. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå