Gå til innhold

Hva med Icemat?

Anbefalte innlegg

Har netopp kjøpt meg en Logitech MX510. Veldig fornøyd, men hadde planer om å "oppdatere" musematta.. Den jeg har er en vanlig musematte, med silketrekk på, og trekket er løst :p

Så spørsmålet mitt er da; Er Icemat noe bra når det gjelder denne musa? Noen som har testa eller noe ? Eventuelt noen annen musematte som ikke koster skjorta, da jeg ikke gidder å blakke meg totalt pga en musematte.

Takker for alle svar :w00t:

Mvh Varani

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min mening så bråker icemat en del, men folk som har den sier at du blir vant til det. (ikke vet jeg :hrm: ) Men func surface mattene er utrolig gode og spille på, etter min mening da :) Men når det kommer til musematter, må du bare prøve de selv og finne ut hva som passer best til deg.

Lenke til kommentar

For all del IKKE kjøp Icemat. Den bråker, sliter opp museføttene, skatez blir brukt opp på 2 dager, den er ikke lagd for optisk mus, (Icemat selv skrev dette på hjemmesiden dems) den er tung (til å være en musematte) og den er lagd av glass, ikke pratisk å ha med på lan's.

Anbefaler deg å kjøpe en Steelpad musematte. S&S er et godt kjøp. Har selv Icemat og Steelpad S&S, og hardplast matter er mye bedre enn for eksempel glass.

func er heller ikke et dårlig kjøp, men den er mindre enn S&S.

Lenke til kommentar

Den er selvfølgelig lagd for optisk mus! Jeg har vært inne på websidene til www.icemat.com og finner ingen plass hvor det står at matta ikke er laget for optisk mus! For noe tull! Bruker du Hyperglides kan du glede deg over ekstrem glid i laaang, laang tid! Padsurfers holder ikke mål..

Hvis den ikke er lagd for optisk mus, hvorfor selger de den med denne optiske musa??

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...