Varani Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har netopp kjøpt meg en Logitech MX510. Veldig fornøyd, men hadde planer om å "oppdatere" musematta.. Den jeg har er en vanlig musematte, med silketrekk på, og trekket er løst Så spørsmålet mitt er da; Er Icemat noe bra når det gjelder denne musa? Noen som har testa eller noe ? Eventuelt noen annen musematte som ikke koster skjorta, da jeg ikke gidder å blakke meg totalt pga en musematte. Takker for alle svar Mvh Varani Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Etter min mening så bråker icemat en del, men folk som har den sier at du blir vant til det. (ikke vet jeg ) Men func surface mattene er utrolig gode og spille på, etter min mening da Men når det kommer til musematter, må du bare prøve de selv og finne ut hva som passer best til deg. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Wildtouch Grizzlybear! Arrr for en musmatte! Den har pels for pokker. Pels! Lenke til kommentar
Varani Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Pels ? Snodig. Tror ikke det er tingen for meg. At icemat bråker en del har jeg ikke hørt noe om, men det kan nok stemme. Men takk for svar så langt Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Icemat er bra den, det at den bråker merker man ikke etter en stund. Har glassmatte selv og er fornøyd med den Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har Icemat sammen med Razer Diamondback. Når jeg brukte MSIE3.0 musa var det en del bråk, men med Diamonback'en nå er det knapt noe lyd. Icemat er nydelig å bruke sammen med Diamondbacken. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg er sabla godt fornøyd med ICEmaten min. Eneste problem er at man må skifte skates på musa ofte for å få "maks effekt" av den. Fin å se på er den også *Tronaldo* Lenke til kommentar
E.T Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det har komt mange bedre matter etter ICEmat's tid. Skal du ha en glassmatte er vel Corepad/Corepad Magma det rette valget Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har Icemat 2.Edition og den er bare helt RÅ! Ok, nå skal jeg blåse på musa, oi! Den fløy over matta! hehe! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Var nettopp på Posten og hentet min Icemat secound editon, den bråkte noe sinnsykt i begynnelsen. Jeg tok en fuktig klut å vasket undersiden av musen (MS IM Explorer 4.0) + Icemat'en så bråkte det ikke så mye.. Icemat = Annbefales! Lenke til kommentar
Varani Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Ok, for jeg tenkte på Icemat 2.nd edition. Får se hva som blri valget. Skal se etter litt mer. Men jeg har som sagt en MX510 mus, og lurer da på om dette vil fungere. At den funker med Razer Diamondback veit jeg Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 MX510+Icemat 2.Edition= (har den kombinasjonen selv) Lenke til kommentar
Varani Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Nice Da går jeg nok for den etterhvert. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 anbefaler qpad xxl, bråker ikke og sliter ikke på musføttene. Lenke til kommentar
Varani Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Ok.. jeg har ikke hørt noenting om de.. men får se.. må se litt rundt på hva som er mest tilgjengelig Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 icemat er bra, har det selv det eneste er hvis du får noe dritt under musa da brakar det laus får frysninger i kroppen men det er enkelt og få vekk. men den kan annbefales Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 For all del IKKE kjøp Icemat. Den bråker, sliter opp museføttene, skatez blir brukt opp på 2 dager, den er ikke lagd for optisk mus, (Icemat selv skrev dette på hjemmesiden dems) den er tung (til å være en musematte) og den er lagd av glass, ikke pratisk å ha med på lan's. Anbefaler deg å kjøpe en Steelpad musematte. S&S er et godt kjøp. Har selv Icemat og Steelpad S&S, og hardplast matter er mye bedre enn for eksempel glass. func er heller ikke et dårlig kjøp, men den er mindre enn S&S. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Den er selvfølgelig lagd for optisk mus! Jeg har vært inne på websidene til www.icemat.com og finner ingen plass hvor det står at matta ikke er laget for optisk mus! For noe tull! Bruker du Hyperglides kan du glede deg over ekstrem glid i laaang, laang tid! Padsurfers holder ikke mål.. Hvis den ikke er lagd for optisk mus, hvorfor selger de den med denne optiske musa?? Endret 11. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vultur: Noen mus har problemer med gjennomsiktige Icemat. Den svarte, derimot, skulle funke med de fleste optiske mus. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vultur: Noen mus har problemer med gjennomsiktige Icemat. Den svarte, derimot, skulle funke med de fleste optiske mus. Det kan ikke bestrides! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå