Jtand Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Hvor får man kjøpt slike løse harddisk og CD/DVD-holdere for f.eks. trekabinett? Slik som dette, bare at de skal holde på plass CD/DVD-ROM: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LLMBT Endret 17. januar 2005 av Jtand Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Prøver på nytt Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 de har det på micrplex mener jeg, gadd ikke finne en link Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 de har det på micrplex mener jeg, gadd ikke finne en link Kan du ikke please gjøre det da? Har letet opp og ned og ut og inn men har ikke funent det Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har ikke sett det noen plasser jeg iallefall, men så har jeg ikke letet overalt på nettet etter det heller. Men, du kan jo ta ut gamle drevrammer ifra et gammel kabinett, og bruke det. Det eneste jeg kan finne av drevrammer er til 3,5" brønner. Tror nok det blir best om du lager det selv til et trekabinett, av samme materiale. Blir finest også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå