Gå til innhold

19" rack - Utrolig dårlig utvalg i Norge

Anbefalte innlegg

Leter etter 19" rack i Norge. Finner kun tre valg, Microplex har Image & Shapetek og Lian Li mens alle andre nettbutikker kjører samme som Komplett.no - Chieftec.

Image & Shapetek er det peneste etter min mening av de 3 Lian-Li er for dyrt, og Chieftec er seriøst drit stygt.

Tror jeg har vært i 50 nettbutikker og alle fører kun Chieftec.

Hvor kjøper dere 19" rack?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer aa kjoepe en Image&Shapetek 3U hos Microplex. Har ikke sett saa veldig mye etter rack hos andre butikker da jeg igrunn er fornoeyd med pris og utseende paa I&S.

Har kjøpt tre stk i&S kabinetter og de er ikke så værst, men synes det fortsatt er utrolig lite å velge i blandt 19" i Norge, har i allefall ikke funnet noe annet.

Synes webshoppene, spesiellt de som markedsfører seg mot bedriftskunder burde ta et hint.

Eller handler alle sammen fra samme importør? (Norkom?) Webshoppene er påfallende like, helt til å mangle det samme bildet på et produkt fra shop til shop.

Lenke til kommentar
Det er vel gjerne to store imortører. Norcom og de som Psdata bruker(Hattelco elns). Jeg er også enig i at utvalget er dårlig. Hadde gjerne sett at det var litt mer å velge i.

Sikker på at Psdata bruker noe annet? De har de samme Chieftec rack'ene som komplett og alle andre.

Lenke til kommentar
Om du skal ha skapet kan du se på større produsenter, Compaq etc, andre produsenter har meget lite om du ikke vil bestille fra utlandet.

Har skap, så det trenger jeg ikke.

Synd at rack utvalget i norge er så eldendig som det er, hei, komplett. ta et hint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...