Wattengård Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvem er for tiden billigst på gprs? Kommer til å kjøpe meg telefon med mssmartphone (Motorola MPx220) i nermeste framtid og da regner jeg med å ha epost og msn gående konstant. Forslag til teleoperatør? Christian Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Har nevnt det i flere tråder nå, men kan vel ta det en gang til: Telenor har makspris på 30 kr per døgn for privatkunder. Endret 11. januar 2005 av tbone Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvem er for tiden billigst på gprs? Forslag til teleoperatør? One www.onemobile.no De tar 6 kr/MB, bare pass på at du ikke blir dobbeltfakturert, det har jeg blitt et par ganger, skikkelig irriterende at en ikke kan stole på regningene derifra. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Mobyson tar 8 pr MB, og one tar 6 pr MB. Med onemobile må man laste ned mer enn 5MB pr dag for at telenor sitt tilbud skal lønne seg. Og det tror jeg ikke så veldig mange gjør..men seff, er mulig jeg bommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå