mungo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei Vi har en NT4-server og har nylig fått 15 nye Compaq HP DC7100 maskiner. Disse kommer med XP SP2 installert. Det er bare det at når jeg starter User manager for domain og server manager på en maksin med XP SP2 og prøver å se egenskapene (properties) til en bruker eller gruppe får jeg opp dette: "The following error occured accessing the properties of the user <username>: The specified procedure could not be found. The user properties cannot be edited or viewed at this time." Jeg er logget på som domene-administrator når jeg prøver dette. Finnes det noe jeg kan stille på eller fikse slik at jeg kan bruke usrmgr.exe og srvmgr.exe? Lenke til kommentar
bjarnecolt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei Vi har en NT4-server og har nylig fått 15 nye Compaq HP DC7100 maskiner. Disse kommer med XP SP2 installert. Det er bare det at når jeg starter User manager for domain og server manager på en maksin med XP SP2 og prøver å se egenskapene (properties) til en bruker eller gruppe får jeg opp dette: "The following error occured accessing the properties of the user <username>: The specified procedure could not be found. The user properties cannot be edited or viewed at this time." Jeg er logget på som domene-administrator når jeg prøver dette. Finnes det noe jeg kan stille på eller fikse slik at jeg kan bruke usrmgr.exe og srvmgr.exe? Teknikerne her på huset (Bergen) kunne sikkert hjulpet deg, men skal ikke drive reklame for noe firma her inne. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Prøv å bruke VNC mot serverne, og kom deg bort fra NT4 fort :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå