Gå til innhold

Beste drivere for ATI nå?


Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, det er ikke første gang at jeg har rett, selv om jeg er totalt på jordet. ØØØØØh...

 

Jeg vet ikke hvor jeg hadde det fra at HL2 hadde fps-sperre. Kanskje jeg har klart å blande sammen HL2 og Doom3, oppe i det lille hodet mitt.

Hmm.. Jeg trodde også HL2 hadde en grense. Er du sikker på dette Stikk-kontakten?

Lenke til kommentar

Er en smaksak om du bruker omega eller ATI sine offesielle drivere. Men siden du har X800XT PE så gå for drivere fra www.ati.com! :thumbup: Disse bruker jeg og er fornøyd med de!

 

Siden du var en Geforce eier fra før av så er det vel og merke at ATI er ute med nye driveroppdateringer hver måndes slik at det kommer mer juce ut av skjermkortet ditt! :D

Lenke til kommentar
Vel, det er ikke første gang at jeg har rett, selv om jeg er totalt på jordet. ØØØØØh...

 

Jeg vet ikke hvor jeg hadde det fra at HL2 hadde fps-sperre. Kanskje jeg har klart å blande sammen HL2 og Doom3, oppe i det lille hodet mitt.

Hmm.. Jeg trodde også HL2 hadde en grense. Er du sikker på dette Stikk-kontakten?

Det er fps grense på hl2.. max 300 fps, men det skal mye overklokking til før du klarer det :p;)

fps_max "ønskede antall fps" i console så kan du regulere hva max fps grensen blir ;)

Lenke til kommentar

Bare for å gi et mer konsist svar enn de fleste har klart å gi hittil i posten:

Velg siste driver-versjon fra ATI, og du er sikret en optimal ytelse i alle spill. Om du derimot er ute etter benchmarking for å tweake ut 3 ekstra 3dmarks, er det muligens andre (og gjerne eldre) drivere som er bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...