hemo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Ein WinXP-Pro-PC har oppstartsproblem (Ingen plass å boote frå) Oppstart frå XP-CDen gjer at vi kjem inn i gjenopprettingskonsollen og kan køyre fixboot c: Denne fixa booten utan feil (meldte den), men dette løyste ikkje problemet. Vidare prøver vi å køyre fixmbr \Device\Harddisk1\Partition1 (som kommandoen "map" fortel oss at C:-disken heiter) Dette gjev ein advarsel som dette: Denne datamaskin ser ut til å ha en ikke-standardisert eller ugyldig hovedoppstartspost. FIXMBR kan skade partiosjonstabellen hvis du fortsetter. Dette kan gjøre alle partisjonene på gjeldende harddisk to utilgjengelige. Hvis du ikke har problemer med tilgang til stasjonen, bør du ikke fortsette Vi har eigentleg ingen problem med å få tilgang til stasjonen, for vi kan køyra DIR og lesa ut data. Men vi får ikkje boota opp partisjonen som ligg der. Kva gjer vi? Edit: Endre tittel i håp om raskare svar... Endret 11. januar 2005 av hemo Lenke til kommentar
hemo Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Er det nokon som har tips til kva som kan prøvast? Når vi tar orginal-CDen og prøver å installera oppå, så nekter den. "Gå tilbake, slett gjeldende partisjon eller velg ein annan partisjon", er sånn ca. meldinga som kje. Eg kunne så klart testa med ein WinXP Upg. men det blir jo litt feil, sånn lisensmessig... Korleis kan ein XP-boot gjennopprettast? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Då er vi oppe i 22 visingar av innlegget, men framleis ingen svar... Er det nokon som veit kor eg kan finna ut kva som menes med. "..skrive en ny hovedoppstartspost (MBR)" og om dette faktisk vil øydeleggja nokon ting? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vil ikke bli overrakset hvis denne posten blir stengt pga. unødvendig mye bumping. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vil ikke bli overrakset hvis denne posten blir stengt pga. unødvendig mye bumping. Jøje meg. En synsk person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg