Johan Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 En søkemanual kunne også vært kjekt. Lenke til kommentar
amund Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Johan skrev (2002-06-12 20:13):En søkemanual kunne også vært kjekt. Sant. Dokumentasjon er alltid nyttig. Noen som har erfaring med søkemotoren i phpBB 2.0? Jeg vurderer å se på mulighetene for å oppgradere :smile: Mvh, Amund Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hum, bare lurte på en ting: - Når man søker på bruker (xvani) så dukker masse poster opp. Men hvor er de _første_ postene jeg skrev hen? Borte???? Huff :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hvis du søker etter en person, så får du bare de siste 250 (?) postene. Hvis du derimot går inn på profilen til en bruker og trykker "Vis meldinger fra denne brukeren" får du de 250 (?) første meldingene. Jeg f.eks. vil ikke kunne lese mine ~3600 poster som er i "midten" uten å spesifikt søke med nøkkelord. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 så teit! Kan man ikke legge inn et alternativ så man kan "se alle meldinger" eventuelt "vis (tall) antall meldinger per side"? Eller er jeg bare sær nå? Amund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå