jornln Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Startet dagen som alle andre: Slo av min 1557GLS for å ta den med på skolen. Da jeg kom til skolen fikk jeg ikke startet den. Sympomene er: Maskinen starter og viften går. Kommer inn i Bios, men før den skal begynne å starte windows blir alt svart. Lyset for hardisken lyser - men ingenting skjer. Har ikkje prøvd med gjennopprettings cder - noen som vet hvor jeg kan få tak i en cd med diagnose verktøy? Hardisken er Hitachi 80gb - som har laget merklige tikkelyder innimellom - har en mistanke om at denne har tatt kveld. Installerte Far Cry i går - dette var første restart... Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nøyaktig når blir det svart? mens den laster windows, eller før den i det hele tatt viser Windows logoen som vises når man laster? Rekker du f.eks å trykke F5/F8 ? Karmacom Lenke til kommentar
jornln Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Får trykket F5/F8 - men når jeg har valgt et alternativ - så blir skjermen helt svart, og maskinen kommer ikkje videre. Den stopper opp på samme måte som om eg starter den på vanlig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå