War Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Test som er utdatert .. Endret 19. februar 2005 av War Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Gratulerer!!!Du fikk 15 av totalt 15 poeng Du har virkelig fulgt med på området! PS! Leser du mye DinSide? Hehe. Nei, jeg leser akam.no og foto.no... Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg er ingen ekspert, og fikk bare 12 rette på testen. Men jeg er ikke enig i at digitale speilreflekskameraer koster som regel over 10000 kr... 300D, D70, E-300 *istDS og 10D koster i øyeblikket alle under 10000kr (uten objektiv). Jeg går ut fra at disse kameraene representerer mange prosent av det totale antall DSLR som selges. Men nå leser jeg ikke dinside regelmessig lenger heller da.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du fikk 9 av totalt 15 poeng Du er nok som folk flest - du vet det du trenger å vite for å kunne ta bilder. Men noen ekspert er du ikke... hehe stemmer jo. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg er ingen ekspert, og fikk bare 12 rette på testen. Men jeg er ikke enig i at digitale speilreflekskameraer koster som regel over 10000 kr... Nei, reagerte litt på den, jeg også. Du får DSLR med linse til under 8k nå, så det utsagnet der må de lengre ut på viddene med. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg tror du finner flere speilrefleks kamera til over 10.000 enn under, så sånn sett er det korrekt at det "som regel" koster over... Tommy Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 forøvrig er det litt rart at man ikke kan karakteriseres som ekspert på foto, fordi man ikke vet hvor mange kamera DinSide har testet, eller hvilken kameraserie fra Canon som er mest populær for tiden.. Tommy Lenke til kommentar
sruben Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) forøvrig er det litt rart at man ikke kan karakteriseres som ekspert på foto, fordi man ikke vet hvor mange kamera DinSide har testet, eller hvilken kameraserie fra Canon som er mest populær for tiden.. Tommy Spesielt siden "for tiden" var for over ett år siden! Denne testen er fra 30.desember 2003... Endret 12. januar 2005 av sruben Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Spesielt siden "for tiden" var for over ett år siden!Denne testen er fra 30.desember 2003... Da vet vi ihvertfall hvorfor de hevder at dSLR koster over 10.000kr. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Utdatert test. De opplistede Ixus modellene er jo alle gått ut. Samt at det ikke har noen som helst med vår kunnskap om digitalkamera å vite hvor mange kamera Din Side har testet. Tullete test, selv om jeg fikk bra score på den. Lenke til kommentar
Teleskopos Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Test som er utdatert .. Gratulerer!!! Du fikk 14 av totalt 15 poeng Du har virkelig fulgt med på området! PS! Leser du mye DinSide? Kommentar: Tja, siden det var vel så mange spørsmål som omhandlet markedsmessige som rent tekniske emner, er vel ikke denne testen noen presis indikator på ekspertise, men jeg håper jo at jeg følger sånn rimelig bra med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå