ohn Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har installert SP2 på tre maskiner. Alt fungerer helt fint, men to av maskinene (256 MB / Home edition) ble merkbart tregere etterpå, mens den tredje maskinen (640 MB / Professional) fikk ikke merkbar ytelsesreduksjon. På den ene pc'en med 256 MB minne avinnstallerte jeg SP2, og da føltes den rask igjen. Jeg har sjekket for virus/orm/spyware. Krever SP2 mer minne? Er det noen som har installert på en pc med 256 MB minne som er fornøyd? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 SP2 inneholder ekstra sikkerhet som medfører en liten reduksjon i ytelsen til XP. Dette for å forhindre spyware og virus... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ja, Windows tar emre ressurser med SP2. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Nå har jeg installert SP2 på ytterligere en pc, som hadde 512 MB minne. Alt går som smurt etterpå. Virker som Windows XP SP2 med 256 MB minne fungerer like dårlig som vanlig Windows XP med 128 MB. Synes bare det er rart jeg ikke har lest om det noen andre steder... Er tross alt nokså vanlig med 256 MB minne. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jeg må bare få medele at jeg har kjørt Win XP Pro på min laptopp med 128 MB ram og 800 MHZ siden XP kom på engelsk. har da også hatt XP+Sp2 og det gikk som smurt det. tilogmed Norton var med da. det gjelder å tweake en XP maskin med 128 MB ram skjønner dere det gjorde jeg å det fungerte fint, jaja med untak hvis jeg gjorde mange oppgaver samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå