Gå til innhold

Hjemmelaget MOMO rattkonsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal sitte tre meter fra 28" TV.

Noe nærmere bør du vel sitte?

Har kjørt i tilsvarende (ferdigbygd) simulator i flere dager på jobben nå, (i fbm et større arrangement), og der har vi en avstand på ca 1,5 meter, fra nesetipp til 28".

"Proffene" anbefaler i alle fall mellom 1,5 og 2 meter, for den beste fartsfølelsen.

Bruker du f.eks en 42" plasmaskjerm bør avstanden dobles, for ikke å miste detaljene i sidesynet.

Ellers er jo prosjektet gøyalt! Skulle ømske at jeg hadde hatt plass til noe sånt....

Lenke til kommentar
Skikkelig kult det der ja... Hadde vært digg å hatt den. :thumbup:

Likte ikke helt trekket på setet, men det er vel en tilvenningssak. Er jo ikke særlig vanskelig å skifte det heller...

Vis du er skikkelig ekspert eller har lyst på en utfordring kunne du jo prøvd å lage håndbrekk og vis det er mulig. :shrug:

Og girkasse :D men vanskelig (og dyrt)

Girkasse ville vel vært meget enkelt å bygge. Det er jo bare å sette opp en stang som er linket til MOMOs egen girspak.

Lenke til kommentar

KjempeIde! :w00t:

Jeg tror at jeg må ringe rundt til kompiser å høre etter om noen har en Recarostol til "overs" :thumbup:

Pris på Momo ratt og pedaler? Er det skikkelig kvalitet eller er det bare "jallaplastikk"?

Likte det prosjektet her :love:

Mvh

Lenke til kommentar
Det der så skikkelig kos ut... Spille rally på lerret med noen venner og øl :D

FYLLEKJØRING! :p

Jeg har også vurdeert dette, men jeg skal vente til sveis kunskapene mine er gode nok.. for jeg har netmlig en recarostol liggende allerede! <3

Endret av nikk0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...