frakk2000 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Håper du skal ha en feit skjerm plassert foran, evnt 3 for å få hele følelsen Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvilken skjermløsning går du for, og hvilken plassering/avstand ? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Hvilken skjermløsning går du for, og hvilken plassering/avstand ? Skal sitte tre meter fra 28" TV. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Du må jo ha den rett foran deg da! Sånn at det ser ut som at skjermen er et vindu for å få skikkelig simulatorfølelse!! Men men, you choice Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det er som med lego, du lager det du leiker med, bortsett frå at klimakset kjem når du er ferdig å bygge. Kjempeflott! Keep up the good work. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Skal sitte tre meter fra 28" TV. Noe nærmere bør du vel sitte? Har kjørt i tilsvarende (ferdigbygd) simulator i flere dager på jobben nå, (i fbm et større arrangement), og der har vi en avstand på ca 1,5 meter, fra nesetipp til 28". "Proffene" anbefaler i alle fall mellom 1,5 og 2 meter, for den beste fartsfølelsen. Bruker du f.eks en 42" plasmaskjerm bør avstanden dobles, for ikke å miste detaljene i sidesynet. Ellers er jo prosjektet gøyalt! Skulle ømske at jeg hadde hatt plass til noe sånt.... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Skikkelig kult det der ja... Hadde vært digg å hatt den. Likte ikke helt trekket på setet, men det er vel en tilvenningssak. Er jo ikke særlig vanskelig å skifte det heller... Vis du er skikkelig ekspert eller har lyst på en utfordring kunne du jo prøvd å lage håndbrekk og vis det er mulig. Og girkasse men vanskelig (og dyrt) Girkasse ville vel vært meget enkelt å bygge. Det er jo bare å sette opp en stang som er linket til MOMOs egen girspak. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Skulle gjerne lagd en sånn hvis jeg hadde hatt ratt, pedaler og sete Hvilken farge skal du ha på den? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Skulle gjerne lagd en sånn hvis jeg hadde hatt ratt, pedaler og sete Hvilken farge skal du ha på den? Blir nok svart Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 hva med passasjersete? Hehe.. Tenkte faktisk på det i begynnelsen, men det er noen ulemper. Tar ikke akkurat liten plass. Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 KjempeIde! Jeg tror at jeg må ringe rundt til kompiser å høre etter om noen har en Recarostol til "overs" Pris på Momo ratt og pedaler? Er det skikkelig kvalitet eller er det bare "jallaplastikk"? Likte det prosjektet her Mvh Lenke til kommentar
alexern Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 MOMO ratter er det beste du får tak i nå for tida... har det selv det koster ca 1200spenn på det billigeste stedet jeg har sett.... men spaceworld selger det for 1500 eller no... det er plastikk men det er det beste... Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Mekka sammen noe lignende for ett par år siden...funka en hel helg med fulle menn!! Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Mekka sammen noe lignende for ett par år siden...funka en hel helg med fulle menn!! Det der så skikkelig kos ut... Spille rally på lerret med noen venner og øl Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Pris på Momo ratt og pedaler? f.eks 998,- på Komplett Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Det der så skikkelig kos ut... Spille rally på lerret med noen venner og øl FYLLEKJØRING! Jeg har også vurdeert dette, men jeg skal vente til sveis kunskapene mine er gode nok.. for jeg har netmlig en recarostol liggende allerede! <3 Endret 14. januar 2005 av nikk0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå